Šį pranešimą paprašytas pakomentuoti Antanas Kyguolis – LASF „drifto“ komiteto pirmininkas – sakė medžiagos dar nematęs ir nedelsdamas pradėjo aiškintis pranešimo išplatinimo aplinkybes. Šio teksto publikavimo metu ta vaizdo medžiaga jau yra ištrinta.
Nuo ko reiktų pradėti gilintis į šį komunikacijos bandymą? Na, federacija tikrai nebetūno viduramžiuose ir jau žino, jog prieš bet kokį žodį „facebook‘e“ parašius grotelių ženklą, jis pamėlynuos ir bus aktyvuojamas vienu pelytės paspaudimu, o ne dviem. Grubiai tiek.
Jau didesnė dalis dešimtmečių kompiuterinių žaidimų dėka žino, jog „drifto“ varžybose naudojami tik užpakaliniais ratais varomi automobiliai
Jau didesnė dalis dešimtmečių kompiuterinių žaidimų dėka žino, jog „drifto“ varžybose naudojami tik užpakaliniais ratais varomi automobiliai, varžybos nevyksta žiemos metu ir panašius faktus, kurie federacijos klerkams vis dar skamba kaip tolimųjų rytų užsienio kalba.
Taip pat, nemaža dalis ketvirtokų jau moka skaityti, tame tarpe ir vaizdelių pavadinimus – „Auto Etapy Rally 2008 CRASH by MK“ – visi, radę žodį su šaknimi „drift“, laimi nemokamą pasitikrinimą pas okulistą.
Nors „drifto“ sporto šaka užsiimantys žmonės Lietuvoje jau baigia priprasti prie pastovių „kreivų“ žvilgsnių iš ralio pilotų ar žiedo meistrų „daržo“ dėl nesuprantamų techninių sprendimų ar teisėjavimo niuansų, tačiau tokio „šūvio“ iš federacijos nesitikėjo niekas. Juk paklausus to pačio, mūsų jau minėto išsilavinusio ketvirtoko, ar galima tyčiotis iš kitų, jis atsakytų ne. Matyt, ne tik dėl mandagumo – „driftas“ pastaruoju metu nepatyrė pasaulinio lygio šimtus tūkstančių litų kainavusio fiasko, ko negalima pasakyti apie federaciją.
Taigi, baigiant šį rašinėlį, norėčiau palikti mažą atmintinę, kaip atskirti „drifto“ varžybas nuo nevykusio ralio:
- „Drifto“ varžybose dalyvauja tik galine ašimi varomi automobiliai.
- „Golf“ ir „Felicia“ nėra galine ašimi varomi automobiliai.
- „Drifto“ varžybos žiemą nevyksta.
- Pensija yra garbingas dalykas, ypač jei ateina iš karto po oficialaus atsiprašymo.
Gero Palangos ralio (geresnis „šposas“).
Žemiau galite pamatyti tai, ką LASF komunikacijos žmonės įsivaizduoja „driftu“.
Linas Ramoška yra automobilių sporto komandos „NP Team“ narys.