Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasaulio pabaiga artėja – negaiškit laiko!

Pasaulio pabaiga tikrai artėja – visokie žemės drebėjimai, cunamiai, potvyniai ir ugnikalniai – mūsų nustekentos žemelės pabaigos pradžia. Anot majų, pasaulio pabaigos sulauksime jau kitąmet.
Pasaulio pabaiga.
Pasaulio pabaiga. / Kadras iš filmo

Tikiuosi neišjungs kas nors šviesos vieną rytą ir majai apsiriks, kaip apsiriko daugelis pranašavusių pasaulio pabaigą iki šiol. Bet kokiu atveju gaišti laiko veltui nereikia nei sekundės. Reikia mėgautis gyvenimu kasdien, nes jis ir taip bėga nesustodamas, o dažnas grasina jį dar labiau sutrumpinti.

Tai liečia ir automobilius. Tikiu, kad mūsų puslapyje lankosi tie, kurie domisi automobiliais ir kuriems tai nėra tik stogą turinti (dažniausiai) taburetė, perkelianti jus iš vieno taško į kitą.

Reikia mėgautis gyvenimu, reikia važinėti tik tokiais automobiliais, kurie teikia malonumą kiekvieną akimirką. Tokiais, kurie būtų gražūs, tokiais, kurie turėtų sielą.

123rf nuotr./Religija
123rf nuotr./Religija

Prieš porą dienų teko nemažai pasivažinėti į Europą grįžtančiu „Chevrolet Camaro“. Tai galėtų būti vienas tinkamų variantų – 6,2 l, 423 AG ir baisingi 569 Nm. Kartu su galiniais varančiais ratais ir diferencialo blokatorium tai tikras adrenalino gaminimo aparatas.

Kodėl šiandien visi rūpinasi tik ekologija? Kam reikalingi tie nelemti elektromobiliai, kuriais net paišdykaut normaliai negalima?

Galų gale, kas tai yra „žalias“ automobilis? Ar „Toyota Prius“ pakankamai žalias? Jeigu „Prius“ į aplinką išmeta 89 g CO2/km tai daug ar mažai automobiliui, kuris kainuoja beveik 100 000 litų ir kuris važiuoja blogiau negu dvigubai pigesnė dyzelinė „Fiesta“?

Pasikartosiu, bet ar ne geriau būtų visiems tiems, kurie kovoja už ekologiją persėsti iš „Prius“ į „Fiestą“? O už likusius 50 000 litų nusipirkt 50 “askonų“ ir jas priduoti perdirbimui? Taip kur kas labiau prisidėsite prie aplinkosaugos, o už perdirbėjų gautus pinigus galėtumėt nusipirkti kuro mažiausiai metams į priekį.

Tai kodėl tada žmonės perka hibridinius automobilius ir vaidina ekologus? Visa tai paprasčiausias marketingas.

Ką jau kalbėt apie tuos hibridus, kurių pilna už Atlanto. Tuos, po kurių variklių dangčiu slepiasi milžiniškos talpos variklis ir nedidelė hibridinė pavara – tik statistikai ir įvaizdžiui. Kam leisti pinigus tokiems niekams? Gal kas gali man paaiškinti?

Automobilių gamintojai naudojasi žmonių naivumu ir už didelius pinigus bruka žmonėms niekalą. Taip jie parduoda niekam nereikalingą šlamštą, o žmonės jį perka ir džiaugiasi.

Pastaruoju metu gamintojai atrado naują melžiamą karvę. Tai valstybės. Sugalvojo gaminti elektromobilius, kurie niekam nereikalingi, nes nerealiai brangūs, o nuvažiuoti negali net 200 km. Bet parduoti juos kažkam reikia. Ką darom? Reketuojam! Valstybės verčiamos mokėti dalį automobilio kainos.

Naivuolių pamažu atsiranda, bet, laimei, reiškinys dar nėra masinis. Elektromobilių įsigyjama vos po kelis šimtus per mėnesį. Štai Estijos vyriausybė užkibo ant kabliuko – į šią šalį jau atvažiuoja pirmieji elektra varomi „Mitsubishi“. Tačiau jų jau dabar kratosi visi, kas tik gali. Tokių net už dyką niekam nereikia.

Susimastė ir Izraelio vyriausybė, kuri pakibo ant „Renault – Nissan“ meškerės. Buvo planuota investuoti šimtus milijonų į elektromobilių krovimo ir baterijų keitimo stotis, tačiau planai pamažu stoja – neapsimoka!

Galų gale elektromobilius perka progresyviausios šalys, kuriose ir taip važinėja itin švarūs ir ekologiški automobiliai. Tai gal tuos šimtus milijonų mesti į automobilių parko atnaujinimą trečiojo pasaulio šalyse, kur apie ekologiją niekas niekada negirdėjo?

Galų gale kodėl visi kimba prie automobilių? Kodėl niekas nekalba apie lėktuvus? O laivai? Kažkas paskaičiavo, kad „Priusus“ iš Japonijos gabenantis laivas kelionės iš Japonijos į Europą metu į atmosferą išmeta daugiau CO2 negu visi jame esantys automobiliai važinėjantys keliais per visus metus! O kur anglim kūrenamos elektrinės, kurių pilna Kinijoj ir kitose šalyse?

Kas suinteresuotas laikyti vairuotojus baimės būsenoje? Laikas priešintis! Reikia naudotis proga, kol dar galima, ir važinėts tokiais automobiliais, kurie ne tik gražiai atrodo, bet ir teikia begales emocijų.

Kol mūsų kubiliams iki lemputės, naudokitės proga ir lakstykit „muscle car‘ais“, „evlution‘ais“, STI ar bent jau „hot hatch‘ais“! Naudokitės proga – gyventi liko nedaug...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius