-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Netrukus pasirodys išskirtinė „LT identity“ atšvaitų linija

Kone efektyviausia apsaugos priemonė tamsiuoju paros metu pėstiesiems gatvėje ir kelyje yra atšvaitas. Vis dėlto daugelis žmonių vengia dėvėti šviesą atspindinčias priemones, mat jos tiesiog negražios.
Stilingi atšvaitai
Stilingi atšvaitai / Organizatorių nuotr.

Nenoras nešioti atšvaitus yra sietinas su mados tendencijomis, ypač jaunimo tarpe. Tenka pripažinti, jog rinkoje išties jaučiamas naujoviškų, madingų atšvaitų trūkumas. O juk taip norėtųsi, kad pėstieji patys sąmoningai ir noriai nešiotų atšvaitus, be pareigūnų ar institucijų skatinimų.

Problemą spręsti nusprendė saugaus eismo kultūrą Lietuvoje propaguojantis projektas „Nebūk briedis“ suvienijęs jėgas su žymiu dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės duetu – „LT identity“.

Projekto „Nebūk briedis“ pagrindinis tikslas – skatinti žmones jausti atsakomybę už save gatvėje ir kelyje bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu. Jau lapkričio pabaigoje dienos šviesą išvys išskirtinė šviesą atspindinčių priemonių kolekcija, kurią įsigyti galės kiekvienas norintis. Džiugu ir tai, kad šviesą atspindinčių drabužių gamyboje dizainerės toli gražu ne naujokės. „LT identity“ jau buvo sukurę saugią ir madingą dviratininkų aprangos liniją.

Organizatorių nuotr./Atšvaitų dalijimas
Organizatorių nuotr./Atšvaitų dalijimas

Imtis naujo socialinio projekto, skatinančio nešioti atšvaitus, dizaineres I. Ševiakovaitę ir J. Rimkutę paskatino liūdna kelių eismo įvykių statistika. Tamsiuoju paros metu įvyksta nemažai tragiškų avarijų, kuriose didelis procentas nukentėjusiųjų pėsčiųjų neturi atšvaito. 

„LT identity“ suburta komanda savo darbais siekia atkreipti dėmesį ne tik į įvairias socialines problemas, bet ir kultūrines, kaip antai lietuvių kultūrinis tapatumas, nauji lietuvybės simboliai bei pozityvus Lietuvos piliečių požiūris į save. Tokių idėjų vedami „LT identity“ jau yra įgyvendinę tokius kūrybinius projektus kaip tautinio kostiumo interpretacija, drabužių ir suvenyrų linija Eurovizijai bei dirbtuves Pasaulio lietuvių jaunimo susitikime.

Organizatorių nuotr./Akcijos atšvaitai
Organizatorių nuotr./Akcijos atšvaitai

Dizainerės aktyviai bendradarbiauja su žymiu grafikos dizaineriu Edvardu Kavarsku, iškovojusiu tarptautinį pripažinimą už įvairių lietuviškų produktų dizainą. Komanda siekia užtikrinti gaminių estetiką, vizualinį grožį bei tuo pat metu neapleisti lietuvybės idėjos.

Socialinis projektas „Nebūk briedis“ ir entuziastingai nusiteikę „LT identity“ skatina eismo dalyvius suvokti, jog atšvaitą galima išdidžiai segti prie drabužių kaip madingą tautinį identitetą nusakantį aksesuarą. „Nebūk briedis“ komanda primena, jog žmogus savo saugumu gali pasirūpinti pats – vienas vienintelis atšvaitas kelyje gali išgelbėti gyvybę!  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius