Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi Q3“ – tiesiog eilinis „Audi“

Puikus interjeras, pagyrimo vertas variklis, etaloninė surinkimo kokybė, pavydūs konkurentų žvilgsniai ir... jokio malonumo. Tokios mintys kamavo porą dienų pasivažinėjus naujuoju „Audi Q3”.
„Audi Q3“
„Audi Q3“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 „Audi Q3“ Audi

Kai praėjusių metų gale BMW visuomenei parodė naują padidinto pravažumo X1, tapo aišku, kad netrukus kas nors panašaus atsiras ir didžiausių konkurentų – „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ stovyklose. Ilgai laukti neteko – naujas Q3 jau Lietuvoje.

Tai tiesioginis BMW X1 konkurentas, tačiau kartu ir visiškai kitoks automobilis. Bavaras labiau primena paaukštintą universalą, o šis – neabejotinas visureigis. Tai lyg sumažintas Q7 variantas – puikiai tinka, rinkodarininkų žodžiais šnekant, „miesto džiunglėms“. Aukštai sėdi, toli matai, gabaritai nedideli, tad manevruoti lengva – puiki mašina gležnai moterėlei, kuri nelabai kreipia dėmesio į šaligatvio bortelius. Vairuojant tokį automobilį apie juos galima pamiršti. Su sąlyga, kad neužsisakysite „S-Line“ paketo su sportiškesnėmis žemesnio profilio padangomis ir sportiškais buferiais ir slenksčiais. Automobilis subalansuotas moterims, bet tinkamas… taip pat moterims! Nelabai vyriškas nei viduje, nei iš išorės. Tiesa, reikia pripažinti, kad iš priekio tai ganėtinai agresyvus automobilis, ypač su tomis piktomis LED dienos „akimis“ – iš kelio traukiasi bet kuris eismo dalyvis, net chuliganai prie BMW vairo...

Komfortiškas ir eiklus

Automobiliukas gan komfortiškas ir neiškratys visų kaulų iš jūsų kūno, tačiau tuo pat metu pakaba perduoda visus kelio nelygumus kėbului. Daugelis pakabos detalių „pasiskolintos“ iš pusbrolio „Volkswagen Tiguan“, tačiau susidarė įspūdis, kad pakaba reguliuota didesnio komforto link. Sportiškumo ir komforto kompromisas iš pirmo žvilgsnio geras, tačiau tiek tie, kurie nori sportiškesnio automobilio, tiek ir tie, kurie ieško kažko komfortiškesnio turės rinktis kitą modelį...

177 AG turbodyzelinis variklis su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže paverčia automobilį labai greitu

Mano bandytame automobilyje buvo sumontuotas 2,0 l turbodyzelinis variklis, išvystantis net 177 AG. Su „S-Tronic“ automatine pavarų dėže (su dviguba sankaba) šis automobilis tampa labai greitu. Tam padeda ir nemažas net 380 Nm maksimalus sukimo momentas, pasiekiamas varikliui sukantis jau 1750 aps/min. Norintys ramiai važiuoti variklio beveik negirdės, jis stebėtinai tylus, ypač turint omeny, kad tai dyzelis, tačiau mėgstantys paspausti gaus nemažai adrenalino. Jeigu ruošiatės pirkti tokį automobilį ir jį vairuos moteris, bazinio 138 AG dyzelinio variklio užteks „per akis“, kaip sako liaudis.

Adaptyvūs neadaptyvūs žibintai

Nepaisant to, kad tai mažesnysis Q5 brolis, šis automobilis vis tiek yra „Audi“ ir šis pavadinimas kalba pats už save. Beveik nepriekaištinga surinkimo kokybė ir aukštos kokybės medžiagos – prikibti nėra prie ko. Vienintelis į akis kritęs trūkumas – tai adaptyvūs priekiniai žibintai. Tai nėra ypatinga naujovė – tokius siūlo ir kiti gamintojai (BMW ir net „Opel“), tačiau šiame automobilyje jie neveikė tinkamai.

Adaptyvūs žibintai pasižymi tuo, kad naktį nereikia perjungti ilgųjų ar trumpųjų šviesų – viską atlieka automatika. Privažiuoji prie priekyje važiuojančio automobilio – automatiškai persijungia trumpos šviesos, o jį aplenkus vėl įsijungia ilgosios. Tas pats vyksta ir automobiliams prasilenkiant.

Galbūt tai konkretaus modelio problema, tačiau šis automobilis nenorėjo jungti ilgų šviesų nes... švietė pilnatis, kuri šį „Audi“ mažylį matyt gerokai trikdė. Lygiai taip pat automobilis reagavo ir į didesnius kelio ženklus – naujos informacinės lentos, ypač didesnės, priversdavo Q3 perjungti tolimąsias šviesas į artimas. To tikrai nepastebėjau nei viename iš bandytų BMW ar „Opel“ modelių.

Kokią versiją rinktis?

Pirmiausia, bet kokiu atveju atsižvelgiant į dabartines degalų kainas siūlau dyzelinę versiją. Ir, ko gero, silpnesnįjį variantą – jo galios 95 proc. gyvenimo atvejų daugiau negu pakaks net pasirinkus variantą su automatine pavarų dėže. Tačiau jeigu norit versijos su visais varančiaisiais ratais, rinkitės galingesnę dyzelinę versiją.

Nepatariu rinktis „sportiškesnių“ priedų  „S line“ versijos žemesni buferiai, didesnio dydžio ratai ar žemesnio profilio padangos tikrai sugadins komforto įspūdį o sportiškumo nepridės.

„Audi Q3“ kaina prasideda nuo 102 tūkst. už silpnesnį dyzelinį modelį

Didelių nuolaidų nesitikėkit – tai visiškai naujas modelis ir žmonės jį perka net nepavažiavę, tad pardavėjams kainos mažinti nėra prasmės. Taigi, Q3 kaina prasideda nuo 102 734 Lt už silpnesnį dyzelinį variantą. Pridėkite dar keletą papildomos įrangos elementų ir padoriai atrodantis automobilis realiai jums kainuos apie 130 000 litų.

Papildoma įranga kainuoja brangokai, bet nepamirškite, kad perkat „Premium“ klasės automobilį. Nors kai kurios šio sąrašo eilutės verčia šyptelėti. Pavyzdžiui, sėdynių medžiaginiai apmušalai kainuoja 520 Lt, o odinių kainos prasideda nuo 4288 Lt. Palaukit, o kaip standartinė įranga? Sėdynės visai be apmušalų parduodamos?

O ką reiškia viso kėbulo dažymas (1265 Lt)? Bazinis modelis nudažytas tik iki pusės?

Nemalonumai

Šį modelį bandžiau dvi dienas ir po nakties negalėjau patikėti savo akimis – „Audi“ ryte radau be veidrodėlių! Tai buvo viena pirmųjų naktų su minusine temperatūra už lango. Pagalvojau gal koks brokas, gal jie nuo šalčio nukrito? Bet ne, po automobiliu neradau jokių šukių.

Pasirodo, tai gan dažnas dalykas vogti nuo prabangių automobilių galinio vaizdo veidrodėlius, ypač tamsėjančius. Beje, tai gan brangi papildomos įrangos dalis – kainuoja beveik pusantro tūkstančio litų.

Nuvažiavus į policiją buvau paguostas, kad tą rytą esu toli gražu ne vienintelis, kreipęsis su tokia bėda. Dažniausiai kenčia „Audi“ ir BMW savininkai. Po poros dienų pastebėjau savo likimo brolį – prabangus BMW 650 važiavo su tokiais pat „išvarvėjusiais“ veidrodėliais.

Techniniai „Audi Q3 2.0 TDI S tronic Quattro 130 kW” techniniai duomenys

Variklis: 1968 cm3, 130 kW, 380 Nm su „start-stop“ sistema
Pavarų dėžė: automatinė, septynių pavarų su dviguba sankaba
Dinamika: 0-100 km/h per 8,2 sek., maks. gr. 212 km/h.
Degalų suvartojimas (mieste/užmiestyje/vidutiniškai): 7,0/5,3/5,9 l/100 km
Svoris: 1585 kg.
Matmenys: ilgis/plotis/aukštis: 4385/1831/1590 mm
Ratų bazė: 2603 mm
Bagažinės talpa: 460 l (1365 l su nulenktomis sėdynėmis)
Bazinė kaina: 102 704 Lt. (bandyto automobilio kaina – 163 798 Lt.)

Daugiau automobilio techninių domenų rasite Autoplius.lt naujų automobilių kataloge.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius