Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Nissan Pathfinder“ – jei turto deklaracijoje pažymėtas namelis prerijose

„Nissan Pathfinder“
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr. / „Nissan Pathfinder“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Penktadienio popietė. Skambutis iš „Nissan“. „Gal norite praleisti naktį su „Pathfinder“?“ – taria viliojantis balsas. Lyg tai būtų „Fast Lap“ serijos palaikymo komandos mergina. Kodėl gi ne – pagalvoju. Ir štai mano rankose trečios kartos atnaujintas „Nissan Pathfinder“ su nauju 3 litrų V6 turbodyzeliu. Deja, „Fast Lap“ merginų nė kvapo.

„Pathfinder“ „Nissan“ gamoje atstovauja seniesiems mohikanams – visureigių, gaminamų ant rėmo. Visi sveiko proto inžinieriai tokią konstrukciją pamiršo prieš dvidešimt metų. Tačiau nepaneigsi – būtent toks receptas vis dar naudojamas kuriant pačius tvirčiausius automobilius: „Jeep Wrangler“, „Land Rover Defender“, G klasės „Mercedes-Benz“, kitaip žinomas kaip legendinis „Gelendenwagen“. Visi jie turi vieną bendrą bruožą – rėminę konstrukciją.

Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Nissan Pathfinder
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan Pathfinder“

Variklis

Naujas V6 turbodyzelinis motoras sujungtas su 7 bėgių automatine pavarų dėže. 140 kw galios variklio ir daugiau kaip dvi tonas sveriančio visureigio draugystės rezultatas – 11,8 l/100km apetitas. Nieko keisto, varikliui yra ką veikti. Pavarų dėžė pavaras jungia švelniai, bet tingiai. Gelbsti solidus 550 Nm sukimo momentas, kuris „Pathfinder“ paverčia galiūnu, bet ne sprinteriu.

Pakaba

Gaila, mano penktadienio naktis niekaip nesusijusi su bekele. Manau, automobilis išsukus iš kelio tikrai sublizgėtų. Ant asfalto „Pathfinder“ pakaba į posūkius kabinasi geriau, nei galėtum tikėtis. Tiesa, ji veikia ne taip švelniai kaip prieš tai bandyto „Murano“. Apsisukimo spindulys tikrai nemažas, tam gali prireikti ir trijų eismo juostų. Štai jums ir pirmas trūkumas neracionalius didelius automobilius mėgstančioms namų šeimininkėms. Galinio vaizdo kamera manevruojant kiek taiso reikalą.

Degalinėje sutikau „Nissan Cube“ – neįmanoma nepastebėti

Interjeras

Salone yra net septynios vietos – bagažinėje įrengtos dvi papildomos sėdynės. Tiesa, jos tinkamos nebent vaikams. Interjeras stilingas ir kokybiškai surinktas, nors plastikinės detalės galėtų būti ir minkštesnės. Variklio garsas salone girdimas pakankamai garsiai, bet su tuo puikiai kovoja „Bose“ garsiakalbiai – puikus receptas penktadienio nakčiai. Belieka tik įsirašyti geros muzikos, pasijungti mobilųjį telefoną ar „iPodą“ ir mėgautis. Tokioms smulkmenoms, kaip telefonui, MP3 grotuvui ar piniginei salone gausu daiktadėžių ir kišenėlių.

Išvados

„Pathfinder“ – ne tas automobilis, su kurio būtų patogu važiuoti apsipirkti ar vežioti vaikus į mokyklą. Įsiropšti į jį galbūt lengviau nei į kaimyno opelį, bet kasdienai... Ar verta? Nebent turto deklaracijoje turite pažymėjęs sodybą prie ežero ir nepravažiuojamus hektarus žemės. Nebent.

„Nissan Pathfinder 3.0 dCi“ techniniai duomenys

Variklis: 3,0 dCi turbodyzelinis
Pavarų dėžė: 7 laipsnių automatinė
Svoris: 2210 kg
Vidutinės degalų sąnaudos: 9,5 l/100 km
Pagreitėjimas iki 100km/h 8,9 sek
Galia ir sukimo momentas: 231 AG ir 550 Nm
Daugiau informacijos: Autoplius.lt naujų automobilių kataloge

Beje, degalinėje sutikau ir bene vienintelę Lietuvoje dėžutę-ant-ratų – „Nissan Cube“. Neįmanoma nepastebėti!

Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Nissan Pathfinder
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Nissan Cube“

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas