Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Halls Winter Rally 2010“. R.Lipeikis: norėčiau patirti malonumą

Vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų Rokas Lipeikis „Halls“ žiemos ralyje neketina vaikytis pergalės. 45 metų daugkartinis mūsų šalies čempionas teigė neturintis ko įrodinėti ir tikisi patirti malonumą vien dalyvaudamas lenktynėse.
R.Lipeikis yra tituluotas lietuvių lenktynininkas, tačiau profesionalo įgūdžiai šiandien Panevėžyje jo apsaugoti negalėjo.
R.Lipeikis yra tituluotas lietuvių lenktynininkas, tačiau profesionalo įgūdžiai šiandien Panevėžyje jo apsaugoti negalėjo. / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Speciali Halls Winter Rally rubrika (visa informacija)

„Pernai buvau paskelbęs, kad baigiu aktyvią sportininko karjerą, bet juk savo malonumui važiuoti galima? Aišku, pagrindinė kaltininkė, kad dar lenktyniausiu  yra dukra. Ji labai norėjo važiuoti – daug metų buvo šalia ir prisidėjo prie mūsų pergalių“, – „15min“ sakė R.Lipeikis.

– Ar meilė raliui tokia nepamatuojamai didelė, kad jos nesugebėjo užgesinti net ilgai kankinę konfliktai su funkcionieriais?
– Ralis – mano gyvenimo dalis. 15 metų nepraleidau nė vieno čempionato etapo. Net jeigu ateina „politikai“ ir išmeta mane iš čempionato, jie nieko negali pakeisti. Tai vargšai žmonės. Sporto bendruomenė kitokia nei politikų. Jie paprasčiausiai savo iškreiptomis „policinėmis“ priemonėmis nieko nepakeis. Dėl kelių nevykėlių mesti ralį, kuriam pašvenčiau dalį savo brandžiausio amžiaus, nėra jokios prasmės.

– Kokius tikslus keliate sau žiemos ralyje?
– Norime įveikti Latvijos čempionato „A+“ klasės dalyvius. Galbūt su dukra Inga sudalyvautume ir visame Latvijos čempionate. Norisi tiesiog važiuoti, kiek tai teikia malonumo, nes nei mano sportinė forma, nei fizinė būsena nėra gera. Savaitgalį patyriau traumą – dešinės kojos vienas pirštas nebefunkcionuoja. Priėmėme sprendimą nelėkti ir nekovoti dėl pergalės. Norėčiau patirti malonumą vien dalyvaudamas ralyje. Tai šiek tiek kitokia, man dar neatrasta patirtis, nes iki šiol 15 metų kryptingai siekiau maksimalaus rezultato.

– Ar nebus keista, kad važiuosite Lietuvoje, bet neginsite mūsų šalies garbės?
– Tai tik požiūrio klausimas. Pernai laimėjau bendrąją šalies čempionato įskaitą. Tai ne tik garbė, bet ir įpareigojimas. Jeigu esu čempionas, turiu tinkamai atstovauti, būti savo šalies

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Rokas Lipeikis su dukra
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Rokas Lipeikis su dukra

ambasadoriumi. Važiuoti trečiame ar ketvirtame dešimtuke be tokio pareiškimo, kad jau aktyviai nesportuoju ir neatnaujinu automobilio, nėra gerai Lietuvos raliui, kuris dabar ir taip išgyvena ne geriausius laikus. Šešis kartus įrodžiau, kad esu stipriausias. Paprasčiausiai prarandi pergalių alkį ir malonumą pradeda teikti kiti dalykai.

– Faktas, kad lenktyniaujate kartu su dukra, nepalengvina vairavimo?
– Kalbama, kad kiekvienam vaikui gimus šeimoje, lenktynininkas sulėtėja viena sekunde. Aš turiu tris vaikus. Be to, važiuoju su dukra. Man kaip sportininkui buvo didžiausias iššūkis 2005 metais su nepilnamete dukra įrodyti daug šnekantiems jaunuoliams, kad esu greičiausias. Atsakomybė juk slegia dešimtkart didesnė važiuojant su dukra, nei su svetimu žmogumi. Ir klaidos kaina didesnė.

– Kaip vertinate tą faktą, kad trasoje neakivaizdžiai susidursite su vienu iš principinių varžovų. Kalbama apie Lipeikio ir Girdausko dvikovą...
– Man Girdauskas nėra rodiklis. Kai jis buvo pajėgus lenktynininkas ir rimtai sportavo, mano tikslas buvo jį aplenkti. Šešis kartus laimėjau bendrąją įskaitą, jam to padaryti nepavyko. Žodis jam, nes jis dar jaunesnis už mane ir turi puikių galimybių. Nesirengiu nieko įrodinėti. Kiek reikėjo, įrodžiau. Čia nėra jokio asmeniškumo. Tai bendras sportinis interesas – sportas turi būti švarus nuo negarbingos kovos. Su visais kitaip galvojančiais daug metų kovoju.

– Kaip vertinate tokius automobilius kaip „Colt“, kuriuo rengiasi startuoti S.Girdauskas?
– Sunku vertinti. Iš nuogirdų tik. Pagudraujant ten sudėti „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ agregatai. Trumpai sakant, tai kvailystė. Pinigų sukišama nemažai, bet prasmės jokios. Nežinau, koks motyvas gali paskatinti žmogų daryti „Colt“ automobilyje tokiu sudėtingus perdarymus.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius