Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Elektromobilių baterijas gaminančios įmonės atstovas teigia tikintis didesniu jų potencialu

Surenkamos „SB-LiMotive“ suprojektuotos baterijos
„Bosch“ nuotr. / Surenkamos „SB-LiMotive“ suprojektuotos baterijos
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Joachimas Fetzeris, „SB LiMotive“ viceprezidentas teigia, jog galima sukurti ličio baterijas, su kuriomis elektromobilis kasdien galėtų įveikti net po 480 km.

Tačiau yra ir kita, blogoji šios naujienos pusė – šių baterijų prototipai turi tendenciją, tikrąja to žodžio prasme, sudegti.

Būtent tai neleidžia Fetzeriui įgyvendinti savo planų. Šio žmogaus užduotis – suteikti ličio-jonų baterijas klientams (tai jis jau padarė) bei išsiaiškinti, kaip pagerinti jų naudingumą. Savaime suprantama, pastaroji užduotis – „kietas riešutėlis“...

„SB LiMotive“ yra „Robert Bosch“ bei „Samsung“ kompanijų 2008-aisiais sukurta bendra įmonė. Pietų Korėjoje įsikūrusi įmonė baterijas tiekia net aštuoniems automobilių gamintojams. Patys populiariausi modeliai, naudojantys „SB LiMotive“ suprojektuotas baterijas – „Fiat 500 EV“ bei „BMW i3“.

Tačiau panašu, jog įmonėje dirbantys mokslininkai pagaliau sužinojo, koks yra pats efektyviausias baterijų aušinimo būdas, apsaugosiantis ličio-jonų akumuliatorius nuo perkaitimo ar net savaiminio užsidegimo.

Per interviu Frankfurto automobilių parodos metu, Fetzeris papasakojo apie du naujus baterijų tipus: ličio-sieros bei ličio-oro (Li-Air). Būtent šie išradimai žada puikias svorio bei talpos charakteristikas.

„Tikiuosi, jog taip ir bus“, – sakė Fetzeris. „Jau dabar ši technologija mūsų rankose progresavo pakankamai smarkiai. Ar optimistiškos prognozės pasiteisins, pamatysime kito dešimtmečio pirmojoje dalyje.“

„SB LiMotive“ viceprezidentas pridūrė, jog ličio-sieros baterijų talpa gali siekti 400-500 kilovatvalandžių/1 kg, tuo tarpu ličio-oro technologija vienam kilograme „sutalpina“ bent 1000 kWh. „Palyginimui, galiu pasakyti, jog įprastos ličio-jonų baterijos viename kilograme turi tik 150 kilovatvalandžių. To užtenka, kad ličio-jonų baterijomis „maitinami“ elektriniai modelių motorai ratus suktų 160 kilometrų“ – sako Fetzeris.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas