Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 26

Europos automobilių gamintojai svarsto apie elektromobilių įkrovimo standartų įvedimą

Europos automobilių gamintojai mano, jog reikėtų įvesti baterijų įkrovimo standartus. Tai reiškia, jog nepriklausomai nuo gamintojo, elektros tiekėjo bei valstybės, visi modeliai turėtų vienodą baterijų įkrovimo būdą.
Elektromobilis ir įkrovimo stotelė
Elektromobilis ir įkrovimo stotelė / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Europa

Toks sprendimas, ACEA teigimu, padidintų „žaliųjų“ modelių pardavimus. „Nissan Leaf“ bei „Mitsubishi i-MiEV“ iki 2020-ųjų – 2025-ųjų sudarytų nuo 3 iki 10 procentų parduodamų automobilių.

„Tai, elektromobilių rinkai, būtų milžiniškas žingsnis į priekį. Tikėtina, jog standartų įvedimas suteiktų ir didelę naudą visiems pasaulio elektromobilių gamintojams“, - oficialiame pranešime teigia Ivanas Hodacas, generalinis Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) sekretorius.

„Dėl standartų įvedimo mes kreipėmės į Europos Komisiją. Norime visus likusius iššūkius bei neaiškumus išspręsti kiek įmanoma greičiau“, – sako Hodacas.

Europos automobilių gamintojams siūloma keletas standartus atitinkančių sprendimų. ACEA sprendžia, kokia turėtų būti baterijų įkrovimo infrastruktūra, pradedant nuo įprasto krovimo, baigiant greituoju.

Automobilių gamintojai, įvedus standartus, prie jų prisitaikyti turėtų nuo 2017-ųjų.

„Standartai turėtų padėti investuotojams lengviau susitarti su koncernais. Negana to, mes pasiūlėme tokį sprendimą, kuris „telpa“ į pačių griežčiausių saugumo reikalavimų „rėmus“ bei yra paprastas naudotis“, - teigia Hodacas.

Liepos mėnesį, „Ford“ ekologijos skriaus vadybininkas, Wulfas-Peteris Schmidtas, teigė, jog be standartų, suvienijančių elektromobilių gamintojus, tokių, oro neteršiančių automobilių rinka pagreitį įgautų labai lėtai.

Schmidtas, dalyvavęs diskusijoje apie elektromobilių standartus, teigė, jog buvo kilusios diskusijos ir apie tai, kaip reikėtų kurti visiems palankią sistemą. Kai kurie gamintojai laikėsi primityvumo bei paprastumo, tačiau kitų atstovai dėstė, jog visas standartų reglamentas turėtų būti projektuojamas ilgam, tuo tarpu elektromobilių įkrovimas turėtų būti kiek įmanoma pažangesnis. Pagrindinė jų baimė yra ta, jog privaloma įranga bus ne  tokia pažangi bei ištobulinta, kaip iki šiol sukurti individualūs koncerno agregatai.

„Mes tikimės greitu metu surasti kompromisą, kuris nė vienam gamintojui nesukels problemų“, - teigia Schmidtas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius