-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 06 30

„Greenpeace“ iniciatyva prieš juodąją „Volkswagen“ pusę

Pasaulinė „žaliųjų“ organizacija „Greenpeace“ sukūrė populiarios „Volkswagen. The Force“ reklamos parodiją. Tokiu būdu jie primena, kad, pasak jų, „Volkswagen“ nesutinka su Europos Sąjungos numatomomis CO2 mažinimo direktyvomis.
„Greenpeace“ iniciatyva prieš „Volkswagen“
„Greenpeace“ iniciatyva prieš „Volkswagen“. / Kadras iš video siužeto

Taigi, jei patikėsime „Greenpeace“, „Volkswagen“ gali būti sulyginami su juodąja puse (angl. the dark side) iš „Žvaigždžių karų“ filmų. Tačiau nemanykite, kad „Greenpeace“ tiesiog „užsisėdo“ ant VW – jų svetainėje rašoma, kad jie tiki vieno didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje gerumu ir tikisi, kad jie apsigalvos.

Specialiai „Volkswagen. The Dark Force“ projektui sukurta atskira internetinė svetainė. Joje galite užsiregistruoti ir pamatyti antrą vaizdo siužeto dalį. Tik žinokite – kai tik užsiregistruosite, „Greenpeace“ automatiškai išsiųs laišką VW kompanijos vadovams, kuriame į juos kreipsis jūsų vardu. Šiuo metu tokių užsiregistravusių yra jau 113 tūkst.

VIDEO: VW: The Dark Side

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius