Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„H&M Loves Coachella“ kolekcijos veidu tapo „The Atomics“ ketveriukė

Perregimos svajingos medžiagos, derinamos su siuvinėtais džinsiniais audiniais, merginoms ir tobulais grafiniais raštais dekoruoti drabužiai vaikinams – pagrindiniai išskirtinės „H&M Loves Coachella“ kolekcijos atributai. Šiųmetės kampanijos veidu tapo alternatyvi popmuzikos grupė „The Atomics“, o kolekcija sukurta bendradarbiaujant su vienu žymiausių festivalių pasaulyje.
„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“ / H&M nuotr.

Amerikiečių grupę „The Atomics“ įkūrė žymusis modelis Lucky Blue Smith'as su seserimis Pyper America, Starlie ir Daisy Clementine. Kampanijos vaizdo klipe ketveriukė atlieka grupės „The Grass Roots“ dainą „Let’s Live For Today“ ir demonstruoja, kaip „Coachella“ įvaizdis sklinda už Kalifornijos dykumoje vykstančio Koačelos muzikos ir menų festivalio ribų.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

„Šioje kolekcijoje galima rasti viską, ko reikia festivalio dvasios įkvėptam įvaizdžiui sukurti, ir visai nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje gyvenate“, – pasakoja „The Atomics“.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

Svarbiausi šių metų kolekcijos „H&M Loves Coachella“ gaminiai merginoms yra perregima juodų nėrinių suknelė su plonytėmis petnešėlėmis, dirbtinės verstos odos „choker“ stiliaus kaklo papuošalas su kniedėmis ir rožiniai širdelės formos akiniai nuo saulės.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

Nėriniais dekoruotos apatinuko stiliaus suknelės, dėvimos su marškinėliais trumpomis rankovėmis, suteiks žaismingumo. Gėlėmis siuvinėtas džinsinis švarkelis, derinamas su blizgaus audinio glaustinuke, švelniai rausvu plisuotu tinklinio audinio sijonu ir masyviais auksiniais žvaigždės formos auskarais, atrodys pritrenkiamai.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

Tobulam festivalio įvaizdžiui sukurti puikiai tiks džemperis su kapišonu, metalizuoto audinio neperšlampama striukė ir juodas glaustinis su raištelių detalėmis nugaroje.

VIDEO: „H&M Loves Coachella“ kampanijoje – „The Atomics“ ketveriukė

Vaikinams šiemet siūlomi batikos technika marginti marškinėliai trumpomis rankovėmis ir prie jų derantys šortai. Balti marškinėliai be rankovių dekoruojami gotikinio stiliaus „Coachella“ piešiniais, o džinsinius šortus puošia baikeriško stiliaus detalės ties keliais.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

„Ikat“ raštais marginti marškiniai trumpomis rankovėmis, derinami su blukintais džinsais, taip pat puikiai atspindi festivalio dvasią.

Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanija su grupe „The Atomics“
Gamintojo nuotr./„H&M Loves Coachella“ kampanijoje – grupė „The Atomics“

„H&M Loves Coachella“ kolekcijos gaminius nuo kovo 30 d. bus galima įsigyti visose „H&M“ parduotuvėse Lietuvoje ir internetu.

TAIP PAT SKAITYKITE: Naujosios „H&M“ kolekcijos veidu tapo supermodelis ir filantropė Natalia Vodianova

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius