-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karščiausi supermodeliai vyrai. Balsuojame!

Mados pasaulis šiuos vyrukus dievina, o žymus ir gerbiamas portalas „models.com“ net įtraukė jų pavardes į populiariausių industrijos veidų penkiasdešimtuką. Dabar šiuos vyrus įvertinkite ir jūs!
Hugo Boss 2013 m. pavasario reklama.
2013 m. „Hugo Boss“ pavasario reklama / hugoboss.com nuotr.

► WOUTERIS PEELENAS

Šis olandas mados scenoje pasirodė efektingai: iš karto karjerą pradėjęs su trimis įspūdingomis reklamomis ir kvepalų sutartimi, Wouteris kaipmat pateko į geidžiamiausių modelių dešimtuką ir šiuo metu jame užima 10-ąją vietą. Jis dirba su aibe agentūrų Niujorke, Los Andžele, Londone, Paryžiuje, Barselonoje ir, kaip iš jo tikimasi, žada puikių rezultatų ateityje. Jau dabar tarp W. Peeleno klientų – Zegna kvepalų linija, H&M tinklas, Hugo Boss, Canali, GAP ir Trussardi.

trussardi.com nuotr. / Trussardi Jeans 2013 m. pavasario / vasaros reklama.
trussardi.com nuotr. / Trussardi Jeans 2013 m. pavasario ir vasaros reklama

► SEANAS O’PRY

armaniexchange.com nuotr. / Armani Exchange 2013/2014 m. rudens/žiemos sezono reklama.
armaniexchange.com nuotr. / Armani Exchange 2013–2014 m. rudens ir žiemos sezono reklama

Šis amerikiečių gražuolis iš mažo Kenesio miestelio, kurio gyventojų populiacija nesiekia net 30 000, modelių reitingo sarąše užima 1-ąją vietą. Manekeno karjera pavydėtina: būdamas 25-erių, jis jau gali pasigirti tokiais klientais kaip Calvin Klein, Versace, Armani ir Hugo Boss. 2009 m. žurnalas Forbes pavadino jį sėkmingiausiu metų modeliu. Be to, Seanas dovanų yra gavęs auksinį raktą – simbolinį pagarbos ženklą – iš paties miesto mero. Vaikinas dievina krepšinį, futbolą ir beisbolą.

ferragamo.com ir LOfficiel Korea nuotr. / Kairėje: Salvatore Ferragamo 2013 m. pavasario/vasaros reklama. Deainėje: Korėojos leidinio LOfficiel Hommes 2013 m. vasario numerio viraelis.
ferragamo.com ir L’Officiel Korea nuotr. / Kairėje: Salvatore Ferragamo 2013 m. pavasario ir vasaros reklama. Dešinėje: Korėjos leidinio L’Officiel Hommes 2013 m. vasario numerio viršelis

MARLONAD TEIXEIRA

soytotalmentepalacio.com.mx nuotr. / El Libro Amarillo pirkinių gidas 2013 m. rudens sezonui.
soytotalmentepalacio.com.mx nuotr. / El Libro Amarillo pirkinių gidas 2013 m. rudens sezonui

Marlonas – jausmingas brazilas, kurį užsakovai dažniausiai samdo tikėdamiesi emocijų proveržio fotosesijose ir braziliško vakarėlio, vasaros ir paplūdimio asociacijų. Reikia pasakyti, tai suveikia puikiai! 7-ąja vieta populiariausių modelių sąraše besididžiuojantis M. Teixeira – ryškus kontrastas, papildantis standartinius modelių tipažus. Šiuo metu jis dirba su įtakingiausiomis modelių agentūromis net septyniuose pasaulio didmiesčiuose.

avon.com nuotr. / Avon 2013 m. rudens/žiemos kvepalų Instinct reklamoje kartu su aktore Megan Fox.
avon.com nuotr. / Avon 2013 m. rudens ir žiemos kvepalų Instinct reklamoje su aktore Megan Fox

► JARRODAS SCOTTAS

hugoboss.com ir Voguehommes.com nuotr./Kairėje: Hugo Boss linijos Orange 2013 m. žiemos reklama. Deainėje: Vogue Hommes International 2013 m. vasaros viraelis.
hugoboss.com ir voguehommes.com nuotr. / Kairėje: Hugo Boss linijos Orange 2013 m. žiemos reklama. Dešinėje: Vogue Hommes International 2013 m. vasaros viršelis

Australas Jarrodas – dažnas svečias vyrų Vogue žurnaluose (jo kadrų galite išvysti Vogue Homme International, Vogue Homme Japan puslapiuose). Tokie mados namai  kaip Givenchy, Jimmy Choo (šių rudens veidas su Jarrodu – ir aktorė Nicole Kidman) ir kiti taip pat kviečiasi jį ir mielai bendradarbiauja. Be to, vyriškis sudaręs sutartis su modelių agentūromis yra net šešiuose skirtinguose miestuose. Regis, jam taip pat tenka nemažai pakeliauti! Populiariausių modelių sąraše šis australas – 19-as.

Jimmychoo.com ir stefanogaluzzi.com nuotr./Kairėje: Jimmy Choo 2013 m. rudens/žiemos reklama. Deainėje: Cesare Paciotti 2013 m. rudens/žiemos reklama.
jimmychoo.com ir stefanogaluzzi.com nuotr. / Kairėje: Jimmy Choo 2013 m. rudens ir žiemos reklama. Dešinėje: Cesare Paciotti 2013 m. rudens ir žiemos reklama

DAVIDAS AGBODJI

wwd.com nuotr. / Kenneth Cole 2013 m. pavasario/vasaros reklama.
wwd.com nuotr. / Kenneth Cole 2013 m. pavasario ir vasaros reklama

15-asis numeris – tai egzotiškos išvaizdos Davidas, visuotinį pripažinimą pelnęs 2010-aisiais po Calvin Klein sutarties. Šio charizmatiško prancūzo nesupainiosite su niekuo! Jis ne tik išskirtinės išvaizdos, bet ir, kalbama, puiki ir originali asmenybė. Beje, išduosime paslaptį: kartais modelis ima į rankas fotoaparatą ir pats kuria kadrus. Reikia pripažinti, jie visai neprasti!

express.com ir bottegaveneta.com nuotr. / Kairėje: Express 2012 m. pavasario/vasaros katalogas. Deainėje; Bottega Veneta 2012 m. vasaros reklama.
express.com ir bottegaveneta.com nuotr. / Kairėje: Express 2012 m. pavasario ir vasaros katalogas. Dešinėje: Bottega Veneta 2012 m. vasaros reklama

CLEMENTAS CHABERNAUD

Models.com nuotr./Kairėje: And Z 2013 m. rudens/žiemos reklaminė kampanija. Deainėje: Kinų leidinio Men's Uno China viraelis. 2013 m. ruduo/žiema.
models.com nuotr. / Kairėje: And Z 2013 m. rudens ir žiemos reklaminė kampanija. Dešinėje: kinų leidinio Men's Uno China viršelis. 2013 m. ruduo ir žiema

Clementas – dar vienas prancūzas, šiuo metu populiariausių modelių sąraše užimantis 2-ąją vietą. Įsimintinas jo liūdnas, gilus žvilgsnis – vizitinė manekeno kortelė. Keletą sezonų iš eilės Clementas buvo Jil Sander mados namų veidas, o vienu metu jo atvaizdai dėl užsakymų gausos net vyravo vyriškuose žurnaluose. Po Jil Sander lyg iš dangaus nusileido ir kiti žymūs vardai: Cavalli, Prada, Lacoste ir kt., padedantys prancūzui sėkmingai skintis kelią mados industrijoje.

forums.thefashionspot.com nuotr./Lacoste 2013 m. rudens/žiemos reklama.
forums.thefashionspot.com nuotr. / Lacoste 2013 m. rudens ir žiemos reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius