Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jei norisi keistis: sveiki ir įgyvendinami pažadai

Laiminga moteris
Vida Press nuotr. / Laiminga moteris
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kiekvienais naujais metais devyni iš dešimties žmonių prisižada įvairiausių dalykų. Septyni iš jų tuos pažadus tęsi savaitę, mažiau nei pusė – pusmetį. Mat praėjus šventiniam šurmuliui, dingsta entuziazmas. Tokie duomenys buvo apskaičiuoti prieš keliolika metų, bet pripažinkime – šioje srityje didelių poslinkių negalima tikėtis. Ir vis tik yra keletas dalykų, kuriuos įgyvendinti nesunku ir sveika.

Bendraukite

Moksliniai tyrimai, psichologų pastebėjimai rodo, kad vienatvė kenkia labiau nei rūkymas, alkoholis, nutukimas ir pan. Tad jei jaučiate, jog tolstate nuo draugų, šeimos, giminių (ir ne dėl to, kad su jais jums nemalonu bendrauti), atnaujinkite ryšį su jais. Tai tiesiogine to žodžio prasme bus naudinga sveikatai. O išmaniųjų technologijų laikais – dar ir paprasta įgyvendinti. Svarbiausia, kad skirtumėte laiko ne tik virtualiam bendravimui.

Vida Press nuotr./Draugės
Vida Press nuotr./Draugės

Taupykite

Svarbiausia, kad taupymas būtų vardan kažkokio tikslo ir neatimtų gyvenimo džiaugsmo.

Kelionėms, namui, automobiliui, geresniam maistui, hobiui, mokslams ar vaikų ateičiai. Atsisakykite sveikatai ir piniginei žalingų įpročių, tokių kaip rūkymas ar alkoholio vartojimas; kartais, užuot gėrę kavą kavinėje, išgerkite jos namuose, su draugais, šeima. Užuot važiavę automobiliu, jei yra galimybė, eikite pėsčiomis. Nepirkite abonemento į sporto klubą, jei praktika rodo, kad pasirodysite ten kaip jaunas mėnulis.

Svarbiausia, kad taupymas būtų vardan kažkokio tikslo ir neatimtų gyvenimo džiaugsmo.

Kovokite su stresu

Trumpalaikis ir nedidelis stresas gali turėti teigiamos įtakos: paskatinti greičiau priimti sprendimus, atlikti darbus ir suteikti energijos. Tačiau chroniškas stresas, kurį dažnas mūsų patiria, gali paskatinti nemigą, depresiją, širdies problemas ir kt.

Yra daug būdų, kaip susidoroti su stresu. Visi mes skirtingi, todėl tai, kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Tačiau kiekvienam mūsų būtina atrasti savo būdą, kuris padės numalšinti stresą. Vaikščiojimas, meditacija, joga, klasikinė muzika, piešimas, bėgiojimas, masažas, bendravimas – išbandykite, kas jums padės nuslopinti įtampą.

Vida Press nuotr./Joga
Vida Press nuotr./Joga

Mokykitės

Mokytis niekada ne vėlu. Ir nesvarbu, apie ką kalbame. Kiekvienas iš mūsų turi kokią nors nerealizuotą svajonę, kuri, atrodo, nedera su mūsų amžiumi, pareigomis ar dar bala žino, kuo. Na ir kas!

Mokymasis naudingas ne tik dėl naujų įgūdžių įgijimo, bet ir dėl to, kad aktyvina smegenų veiklą, gerina atmintį ir sumažina Alzheimerio riziką.

Daugiau miegokite

Nors kartais atsidūstama, kad pramiegame trečdalį gyvenimo, jei taip nedarytume, gyvenimas taptų sudėtingas visomis prasmėmis. Kuo vyresni esame, tuo mažiau miegui skiriame laiko. Ir tai negerai – miegas mūsų sveikatai, savijautai, atminčiai ir išvaizdai daro labai didelę įtaką.

Taigi atraskite kasdien bent dešimt papildomų minučių miegui. Jei nebūsite sveiki, nebūsite ir laimingi.

Vida Press nuotr./Moteris miega
Vida Press nuotr./Moteris miega

Keliaukite

Kelionių laukimas ir planavimas jaudina ne mažiau, nei pats keliavimas.

Tiek, kiek leidžia piniginė, laikas ir norai. Kelionės nuostabios ne tik tuo, kad daug galima pamatyti, pažinti, atrasti ir surasti. Kelionių laukimas ir planavimas jaudina ne mažiau, nei pats keliavimas. Tai ypač pravartu, kai atrodo, kad nieko gero artimoje ateityje nelaukia. Susiplanuokite kelionę, raskite pigius bilietus, ir pirmyn.

Kelionės mūsų gyvenimą kuria kaip nuotykį, taip išjudinama įprasta tvarka, ir gyvenimas pasikeičia be didelių pastangų.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką