Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kitoks būdas deginti kalorijas – figos, arbūzai ir pistacijos

Moteris valgo arbūzą
Fotolia nuotr. / Moteris valgo arbūzą
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Visi esame girdėję sveikos mitybos taisyklę „Po mažą kąsnį kas keletą valandų“. Tačiau jei tas teisingai pasirinktas užkandis ne tik numalšintų alkį, bet ir sudegintų jau susikaupusias kalorijas bei padėtų mesti svorį? Tokių užkandžių yra. Šešis produktus, veiksmingai deginančius kalorijas, savo internetiniame puslapyje išvardijo gydytojas Mehmetas Ozas.

Figos

Figos yra neįtikėtinas skaidulų šaltinis, padedantis išlaikyti sotumo jausmą. Figų, kaip užkandžių pasirinkimas, padės suvalgyti mažiau ir greičiau sudeginti riebalus. Figos yra puiki išeitis, kai norite ko nos saldaus, bet negalite sau leisti valgyti produktų, kurių sudėtyje yra daug cukraus. Užteks krimsti sausainius – rinkitės šviežias ar džiovintas figas.

Pupos

Kupinos tirpių maistinių skaidulų pupos skatina gerųjų bakterijų dauginimąsi virškinimo trakte. Jei nusibodo ruošti pupas garnyrui, suvalgykite pupų dienos normą naudodami jas kepiniams: pyragams ir keksiukams.  

Saldymedžio šaknis

Pamirškite saldumynus ir pasinaudokite saldymedžio šaknies teikiama nauda. Saldymedžio šaknis stabdo fermentų, kurie stimuliuoja riebalų kaupimą, veiklą  ir padeda kontroliuoti potraukį riebiam maistui.

Arbūzas

Arbūzai didina aminorūgščių kiekį organizme ir gerina medžiagų apykaitą. Kadangi arbūzo sudėtyje yra daug vandens, jums niekada negrės dehidratacija. 200 gramų arbūzo per dieną – viskas, ko reikia, kad pradėtumėte deginti riebalus. Arbūzą valgykite vieną arba susitrinkite tirštą jo kokteilį.   

Pistacijos

Pistacijose yra daugybė skaidulų, baltymų ir sveikų riebalų. Visa tai padeda išlikti sočiam ir nepersivalgyti. Iš lėto mėgaukitės sauja pistacijų kai kur nors skubate. 

Kedro riešutai

Šie riešutai yra kupini nesočiųjų riebalinių rūgščių. Kedro riešutai padės greitai deginti kalorijas netgi tada, kai nesate fiziškai aktyvus. Kramsnokite su saiku: po du valgomuosius šaukštus tris kartus per savaitę.

Parengė Kamilė Matusevičiūtė

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką