-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 09 16

Vaizdo registratoriai Lietuvoje: kartais filmuotojai patys tampa „kelių ereliais“

Video registratoriaus vaizdai internete, televizijoje nėra naujiena. Viena iš lyderių Rusija, savo vaizdų gausa ir vairavimo ypatumais, ko gero, niekad, niekam taip ir neuž...
Vaizdo kamera automobilyje
Vaizdo kamera automobilyje / Vaizdo kameros gamintojo nuotr.

Vaizdo registratoriaus vaizdai internete, televizijoje nėra naujiena. Viena iš lyderių Rusija, savo vaizdų gausa ir vairavimo ypatumais, ko gero, niekad neužleisianti savo lyderės pozicijos. Pavieniai ar keleto minučių į trumpus filmukus sujungti vaizdeliai vienus stebina, kitiems sukelia juoką, tačiau susidomėjimo netrūksta. Lietuvoje šis prietaisas išpopuliarėjo neseniai, maždaug prieš 2 metus. Šiandien jį galima įsigyti už daugeliui prieinamą, maždaug 100 – 300 Lt sumą. Prietaiso funkcija fiksuoti eismo situaciją, KET pažeidėjus yra tikrai puiki ir ginčų dėl to neturėtų kilti. Lietuvoje registratorius ne kartą yra pagelbėjęs nustatant kaltininką. Reziumė – nebrangus, patogus prietaisas, esant būtinybei, padedantis rasti teisybę.

Tačiau, populiarėjant registratoriams, vairuotojai ne visuomet juos tinkamai naudoja. Daugelis registratorių savininkų, įsėdę į automobilius, leidžiasi į „medžioklę“ – juk norisi užfiksuoti įvykį, patalpinti jį viešoje erdvėje, kad pažeidėjas būtų nubaustas. Kaip gi juos pagauti, jei kiti eismo dalyviai važiuoja tvarkingai, arba pažeidimai yra nežymus, ginčytini? Provokuoti. Kelyje labai padaugėjo tokių „medžiotojų“. Kaip viskas vyksta?

Medžioklės scenarijai

Automobilis važiuoja lėčiau, nei juda srautas, trukdydamas kitiems eismo dalyviams (ypač, jei eismui skirta viena juosta) – operatorius laukia, kol kuriam nors vairuotojui neišlaikys nervai, sukels avarinę situaciją arba išlies pyktį.

Automobilių spūstyse, jie tokie patys aktyvūs pažeidėjai, kaip ir vadinami „kelių ereliai“.

Automobilis ne vieną kartą važiuoja žiedu. Žinodamas avaringesnes vietas, provokuoja avarines situacijas (dažniausiai didinamas greitis) važiuojantiems į žiedą. Panaši situacija ir ne žieduose, persirikiuojant: automobilis, važiuojantis iš paskos,  didina greitį neleisdamas atlikti manevro.

Užmiestyje filmuotojai neretai prisiveja, žymiai viršydami greitį. Važiuodami iš paskos, provokuoja greitėti, pavojinguose vietose pradėti lenkimus ar juos baigti.

Automobilių spūstyse, jie tokie patys aktyvūs pažeidėjai, kaip ir vadinami „kelių ereliai“.

Būna įvairių situacijų, į kiekvieną gilintis reikėtų atskirai. Tačiau faktas, kad nemažai vairuotojų, įsigijusių šį prietaisą, neoficialiai tampa teisėsaugininkais, kurie nefiksuoja savo pačių pažeidimų. Ir jaučiasi neliečiami. 

Šis straipsnis nėra piktybinio pobūdžio, karas keliuose vyksta dėl įvairiausių priežasčių, pasitaiko įvairių situacijų. Vieni vaizdo registratorių naudoja pagal jo paskirtį, kiti patys tampa ereliais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius