Matomi išoriniai defektai: nedega dešinės pusės žibintai, valytuvas be gumelės – tik šluotelė, priekiniai žibintai akinantys (įtariu, kad įmontuotos sertifikatų neatitinkančios Xenon lemputės). Dėl bet kurio iš šių neatitikimų transporto priemonės neleidžiama eksploatuoti. Paprastai taip būna. Taip turėtų būti. Kodėl šis „Renault“ gavo techninių reikalavimų atitinkimą iki 2012-04-22 patvirtinantį dokumentą ir žalius lipdukus ant numerio? Gal reikėtų klausti TA patikrą atlikusio ir dokumentus išdavusio darbuotojo?
Keista kodėl iš tiesų tvarkingi automobiliai dėl minimalių arba netgi neegzistuojančių trūkumų (tokių kaip „nesureguliuoti“ žibintai, nors automobilis atvažiavęs tiesiai iš serviso, kur buvo nuodugniai patikrintas ir sutvarkytas) yra priversti eiti pakartotinę TA ir mokėti 15 litų ar daugiau.
Galima tik spėlioti ką automobilyje veikė ir kokią įtaką „Tuvlita“ darbuotojui turėjo „Renault“ keleivis, kuris atlikus patikrą bėgte nubėgo į gretimoje aikštelėję stovintį automobilį. O „Renault“ sėkmingai akindamas kitus eismo dalyvius ir su nedegančiais galinais žibintais išriedėjo į gatves.
Štai tokia techninės apžiūros tvarka mūsų šalyje.