2014 03 18

Konkursas „Sava Roma“: sava Roma – dar nepažinta Roma!

Temos: 1 Roma

„Roma – imperija, pilna įvairiausių ir istoriškai žinomų statinių ir monumentų miestas“. Vienas žinomiausiu ir lankomiausiu miestų europoje, kurioje knibžda turistų. Mokykloje, daug laiko praleisdavau istorijos pamokose, tad po mokyklos nusprendžiau nukeliauti ir įsitikinti ar tikrai Roma tokia nuostabi?

Susitikau draugus Amsterdame, kadangi aš prieš tai keliavau į Porto, o draugai norėjo pamatyti Amsterdamą. Ir jau pradžioje maniau, kad kelionė daug nežadės, kadangi teko naktį praleisti oro uoste, miegoti, kur papuola.

Įveikus visas kliūtis nusileidome Romoje, kur mus pasitiko varginantis +35 karštis, buvo taip karšta, kad teko palikti batus oro uoste, kadangi jie buvo sunkūs, o žinojau kad vaikščioti teks daug.

Išėjus į miestą nuotaika pasikeitė, kadangi pamačiau tai , ką mačiau tik istorijos vadovėliuose sedėdamas mokykloje. Fotografome ir vaikščiojome, kiek galėjome, nes turėjom tik 6 valandas Romos centrui pamatyti, kadangi kita dieną turėjom pasilikti dviese, nes kiti du draugai iškeliauja i diplomų teikimus.

Suskubome link Koliziejaus , kadangi jau buvo 17h vakaro, padėjo žemėlapis gautas tik išlipus iš lėktuvo, rinkomes ėjima, siauromis gatvėmis.

Pagaliau Koliziejus, netikėjau, kad toks pastatas egzistuoja pasaulyje, prie įėjimo būriuojasi tursitų armijos. Nusprendėmė, pavalgyti šalia esančioje kavinukėje, nusivylėmė, nežinojome, kad prie įžymių statynių aptarnavimas bei maistas nėra pats skaniausias. Kelionėjė į Romą, mano viena iš svajonių buvo paragauti tobulą panini, bei picą.

Nusprendėmė, negaišti ir keliauti toliau, juk laikas bėga, o tiek daug ko pamatyti. Praeidami paskutinį kartą koliziejų keliavome toliau link Venecijos aikštės. Praeidami matėmė palatino kalva , tai viena iš 7 kalvų ant kurių buvo išsidėstės Romos centas.

Venecijos aikštė, kaip Vilniuj Katedra, visada pilna žmonių bei turistų , nusifotografavome, pažiūrėjom į gatvės muzikantus, bet keliavome pagrindinio dienos tikslo link – Vatikano .

Po geros valandos kelio, štai ir Vatikanas. Mažiausia pasaulyje valstybė. Net nakti čia budi policija, bei pilna turistų, bei vietinių, ši vietą turėjo kažką magiško, kadangi nepaleido mūsų taip lengvai, pabuvome valandike apžiūrėja viską , keliavome toliau.

Neturėjome užsisakė, jokio hostelio ar viešbučio, tad galvojome naktį praleisti, parke, nes buvo labai geras oras, bet visi parkai uždaryti. Nusprendėme pabandyti traukinių stotį, susiraitėm ir bandėm miegoti, tačiau prie mūsų prisistatė du policininkai, kurie paaiškino, kad čia pavojinga būti naktį ir sakė nemiegoti, kitaip būsim apvogti. Tai leidome vieninteliai savo damai miegoti tuo tarpu mes žaidėmė kortomis, bei svajojome apie lova ir skanius pusryčius.

Išlydėjome draugus, nusprendėmė keliauti parku link ir išsimiegoti. 17h mus pasiemė vietinis italas Davidas, kurį mes susiradome per couchsurfingą , pasiūlė apsistoti pas jį ir tuo pačių aprodė Roma, bei jos naktinį gyvenimą už Romos centro ribų. Mūsų draugas turėjo, labai gražią kambariokę, kuri ryte išbėgo į darbą, nespėjau net pabendrauti, tai prieš paliekant namus palikau raštelį jos kambaryje, mano žiniomis raštelis pasiekė savininike.

Po linksmybių ir skanių itališkų pusryčių su juoda kava, nusprendėmė prieš paliekant Romą, dar pora valandų pasibūti parke , bei pasigrožėti, dangumi pas kurį tikrai dar sugrįšime.

Kelionė į Romą buvo visiškai ekspromtu, kadangi mums tai buvo tik tarpinė stotelė, o kiti turėjo pigius bilietus grįžti namo, tačiau visi bendrai nusprendėmė, kad tikrai nesigailime atvažiavę čia. Aš tikrai norėčiau sugrįžti atgal, kadangi neparagavau tobulo paninio... nesuvalgiau tobulos picos... neužkalbinau tikros italės..dar daug noriu pasakyti savo draugui Davidui... neapsilankiau Koliziejuje... nepasedėjau ant garsiųjų Ispanijos laiptų..neapsilankiau Circus Massimus, kur vyko lenktynės,žvėrių kovos senovės Romoje... dar daug parkų, kuriuose nepamiegojau..

Sava Roma – nepažinta dar, dar yra ko pamatyti ko paragauti, ką aplankyti, tikiuosi ją pažinti, jei ne dabar tai bent ateityje !

Dalyvaukite konkurse ir jūs! Laimėkite kelionių agentūros „Novaturas“ įsteigtą kelionę į Italiją. Daugiau apie prizą ir konkurso sąlygas skaitykite čia.