Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojos skundas: gailiuosi, kad susigundžiau nemokamų pokalbių akcija

Laidinis telefono aparatas
123RF.com iliustr. / Laidinis telefono aparatas
Šaltinis: Ikrauk.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Skaitytoja Elena B. pasidalijo savo galvos skausmu. Ilgametė „Teo“ klientė pasinaudojo nemokamų pokalbių akcija, bet vėliau gavo dvigubą sąskaitą.

Ponia Elena redakcijai el. paštu ikrauk@15min.lt rašo:

Noriu papasakoti, kaip „Teo“ elgiasi su klientais. Jau daug metų turiu „Teo“ tinklo telefoną. Nors jis man ir nereikalingas, bet iš įpročio turiu. Prieš kažkiek laiko gavau akcijinį planą už 15 Lt.

Sausio mėnesį be jokio perspėjimo gaunu dvigubą sąskaitą. Nesupratau, paskambinau į „Teo“. Pasirodo, kad reikėjo sekti, kada akcija baigiasi.

Juk apie tai privalėjo pranešti, turi mano 3 kontaktus, bet pranešta nebuvo. Prisijungus prie „Teo“ savitarnos, savo kortelėje nematau, kada akcija baigėsi, kada prasidėjo – jokios paslaugų istorijos nesimato.

Prisijungus prie „Teo“ savitarnos, savo kortelėje nematau, kada akcija baigėsi, kada prasidėjo – jokios paslaugų istorijos nesimato.

Dabar pranešiau, kad atsisakau telefono, bet pasirodo, kad reikia atvykti į skyrių, parašyti raštišką atsisakymą ir tik po 14 dienų telefonas bus atjungtas. Dabar banke gali visus reikalus susitvarkyti iš namų, o čia, turint prisijungimą prie „Teo“ su slaptažodžiais, atsisakyti negali. O kaip jie gali man „pakabinti“ savo planą, kurio aš nenoriu? Ir su tuo planu mane dar laikys dvi savaites prieš mano valią.

Šiais laikais toks elgesys su klientais nepriimtinas, noriu, kad apie tai praneštumėte.

Komentuoja „Teo“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis:

Šiuo konkrečiu atveju mūsų ilgametei klientei buvo suteikta speciali nuolaida mėnesio mokesčiui, kuri galiojo tam tikrą ribotą laiką. Tai buvome aptarę su kliente pokalbio metu. Pasibaigus laikotarpiui, paslaugas toliau teikėme už įprastą mėnesio mokestį.

Nutraukiant sutartį, prašome klientų pateikti pasirašytą prašymą raštu, jį galima atsiųsti registruotu paštu, nėra būtinybės vykti į klientų aptarnavimo skyrių.

Ikrauk.lt
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt