Jau ne pirmą kartą tenka pastebėti neteisingas kainas „Norfa“ prekybos centruose. Ar tai daroma specialiai? Tikintis, kad dauguma žmonių nepastebės ir mokės brangiau? Kainose barkodų nesimato, bandant patikrinti prekę prie kainų aparato dažniausiai prekė būna nerasta. Paklausus kas atsakingas už tai, parduotuvėje sakoma, kad vedėja.
Bet dažniausiai vedėjos nebūna. Tada lieka eilinė vyr. kasininkė, kuri, tikrai abejoju, ar kalta dėl nuolat pasitaikančių kainų klaidų. Žmonės būkit atidūs!
Komentuoja Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai
Pirkėjas nenurodė parduotuvės, kurioje įsigijo prekę, tad įvykio komentaras gali būti tik labai abstraktus.
Jei lentynoje ir kasos čekyje nurodytos kainos skiriasi (tokių klaidų kartais pasitaiko dėl darbuotojų neapdairumo), pirkėjas gali gražinti prekę, taip pat gali pareikšti pretenziją parduotuvės direktoriui/ei ar kitam tuo metu prekybos centrui vadovaujančiam atsakingam darbuotojui, kuris visada yra parduotuvėje.
Nuoširdžiai atsiprašome pirkėjo už patirtus nepatogumus.