Skaitytojas Paulius J. atsiuntė IKRAUK.LT redakcijai laišką. Jame skundžiasi, kad... mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuskaičiavo 4 ct, nors klientas buvo sustabdęs paslaugos galiojimą ir laikinai naudojosi kita kortele. Jis nesupranta, kaip jo kortelė gali skambinti neįdėta į telefoną.
Štai Pauliaus J. laiško fragmentas.
Sveiki, turiu „Tele2“ abonementą, neterminuotą, kurio paslaugos buvo laikinai sustabdytos, nes paprasčiausiai nereikėjo antro telefono. Paslaugos sustabdytos jau tris mėnesius, ir, jas aktyvavęs, pamačiau einamojo mėnesio saskaitoje, kad buvo naudotasi mobiliuoju internetu. Suma nedidelė, bet faktas tas, kad kortelės paslaugos buvo sustabdytos, tad tai (nuskaičiavimas) niekaip negalėjo įvykti.
„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas redakciją informavo, kad Pauliui situacija išaiškinta, jis pretenzijų neturi. Štai štai taip telekomunikacijų bendrovės atstovas paaiškino, iš kur atsirado tie 4 ct sąskaitoje.
Situacija tokia: klientas iš tiesų sustabdė paslaugų naudojimą 2013 m. rugsėjį. Vėliau, 2014 m. spalį, klientas kreipėsi dėl SIM kortelės keitimo ir gavo naują kortelę. Šiemet, vasario 25 d., klientas atnaujino paslaugų naudojimą.
Tai, kad paslaugos nebuvo sustabdytos – mūsų klaida, dėl jos atsiprašome, o klientui skiriame kompensaciją – vieno mėnesio minimalaus mokėjimo dydžio sumą.
Iš kur atsirado minėta sąskaita?
Kortelė buvo įdėta į telefoną ir klientas naudojosi paslaugomis 2014 m. vasario 12 d. Mūsų sistemose užfiksuota, kad jis įsijungė telefoną ir skambino juo. Tikėtina, kad tuo pat metu telefonas jungėsi prie duomenų perdavimo tinklo ir siuntė duomenų – pvz., programų atnaujinimą ir pan.
Tačiau klientas visiškai teisus dėl to, kad, sustabdžius paslaugas, iš viso neturėjo būti galimybės jomis naudotis. Matome, kad paslaugų apribojimas buvo nutrauktas pakeičiant SIM kortelę.
Tai, kad paslaugos nebuvo sustabdytos – mūsų klaida, dėl jos atsiprašome, o klientui skiriame kompensaciją – vieno mėnesio minimalaus mokėjimo dydžio sumą.