Į Ikrauk.lt redakciją norėdama pranešti apie sugedusį kumpį kreipėsi skaitytoja Diana.
„Nesuprantu, kiek kiek galima pardavinėti sugedusią mėsą? Mums tai jau ne pirmas kartas. Kumpis pirktas Vilniaus Akropolio „Maximoje“ 2013.12.29 d. su galiojimu iki 2014.01.03. Nufotografuotas tą patį vakarą: blizgus, lipnus ir su pelėsiu (ir dar „tinkamas vartoti“ 5 dienas)“ – pasakoja skaitytoja.
Ikrauk.lt redakcija susisiekė su „Maxima LT“ komunikacijos vadove Renata Saulyte. Gautas jos komentaras.
Apgailestaujame ir atsiprašome kliento už tai, kad vienoje iš mūsų parduotuvių jis įsigijo nekokybišką kumpį.
Sunku įvardinti priežastis, kaip parduotuvės vitrinoje galėjo atsirasti produktas ant kurio – pelėsio pėdsakai. Kumpio tinkamumo vartoti terminas nebuvo pasibaigęs, tad pelėsis ant produkto greičiausiai susidarė dėl temperatūros svyravimų. Šis produktas jautrus temperatūriniams pokyčiams. Produktą laikant šaltai, vėliau jį perkėlus į šiltesnes patalpas, glitimas ar pelėsis ant produkto gali susidaryti vos per kelias valandas. Abejojame, ar produktą pardavusi pardavėja, jį sverdama, nematė, kad produktas akivaizdžiai nekokybiškas. Tad gali būti, kad pelėsis ant kumpio susidarė klientui produktą jau įsigijus.
Nors siekiame prekiauti tik kokybiškais produktais – atidžiai sekti produkto tinkamumo vartoti terminus, laikymo sąlygas ir pan., vis tik tokių nemalonių atvejų pasitaiko. Tad įsigiję nekokybišką produktą, klientai turėtų nedelsiant kreiptis į parduotuvės, kurioje produktą įsigijo, administraciją. Tuomet mes galime operatyviai išspręsti iškilusią problemą – kliento deramai atsiprašyti, suteikti jam galimybę įsigyti kokybišką produktą ir pan.