Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojo skundas. Stovėjimo aikštelė Vilniaus oro uoste: apgaulės būdu bandoma užsidirbti iš skubančių ar užsieniečių?

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Į Ikrauk.lt redakciją kreipėsi skaitytojas Vytautas, panoręs papasakoti apie nemalonumus, patirtus Vilniaus oro uoste. „Antradienį 17:38 val. palikau automobilį „Lexus“ pagrindinė...

Į Ikrauk.lt redakciją kreipėsi skaitytojas Vytautas, panoręs papasakoti apie nemalonumus, patirtus Vilniaus oro uoste.

„Antradienį 17:38 val. palikau automobilį „Lexus“ pagrindinėje aikštelėje prie Vilniaus oro uosto. Pasiėmiau elektroninį kvitą, kuris žymi tokį laiką. Išvažiuojant po 5-7 min., įdėjus bilietėlį į automatą ekrane pasirodė: „limit exeeded“ (suprask, reikia susimokėti) ir aš nuėjau susimokėti už stovėjimą.

Parkomate paskaičiavo 10 Lt už pirmą valandą. Juos sumokėjau, pasižymėjau jog mokėjau už bilietą 17:48 val., tad buvo praėjusios 10 minučių. Sumokėjęs dar pagalvojau, jog anksčiau 15 minučių tikrai buvo nemokamos, bet dabar situacija, matyt, pasikeitė, kol galiausiai nepamačiau nedidelėmis raidėmsi užrašo, jog vis dėlto 15 minučių stovėjimo yra nemokamos.

Tai kodėl gi stovėjimo automatas pranešė, kad reikia susimokėti? Ir kodėl aš juos turėjau sumokėti? Bendrovės „Unipark“ internetiniame puslapyje aiškiai įvardinta, jog stovėjimas pirmas 15 minučių nekainuoja.

Kyla mintis, kad apgaulės būdu bandoma uždirbti iš neapsižiūrėjusių, skubančių ar užsienio svečių. Susisiekus su bendrovės atstovais telefonu, jie nebuvo nustebę, tiesiog paaiškino, kad pats esu kaltas, kam sumokėjau: „reikėjo nemokėti, o bendrovės atstovai būtų mane ir taip išleidę iš parkingo“. Paklausus, tai kam tuomet yra išduodami talonėliai ir ar bendrovės parkavimo automate nėra jokios klaidos, tikslaus atsakymo sulaukti nepavyko, kalba buvo nukreipiama.

Kaip parkavimas vyksta įprastai „geros praktikos bendrovėse“? Geros praktikos bendrovėse (pvz. „Europos“ stovėjimo aikštelėje Konstitucijos pr.), jei palieki automobilį ir išvažiuoji nemokamu laiku su kvitu, niekada nepareikalaujama mokėti už nemokamą laiką. Tokia yra įprasta ir logiška praktika, deja, ji negalioja „Unipark“. Manau, kad tokia bendrovės veikla diskredituoja į Lietuvą atvykusius svečius. Kyla klausimas, kodėl tokią praktiką toleruoja Vilniaus oro uostas?

Tai ne tik neleistina verslo praktika, bet tiesiog sukčiavimas. Bendrovės atstovai savo kaltės nepripažino, teisinosi, jog taip veikia sistema ir žadėjo, jog gavę pretenziją pinigus grąžins. Labai tikiuosi, jog tokia verslo praktika pasikeis ir bendrovė uždirbs iš patenkintų, o ne apgautų klientų“, – pasakoja skaitytojas Vytautas.

Ikrauk.lt redakcija susisiekė su UAB Unipark. Gautas pardavimų skyriaus vadovo atsakymas.

Tarptautiniame Vilniaus oro uoste įmonė UAB Stova valdo automobilių stovėjimo aikštelę, adresu Rodūnios kelias 2, Vilnius. Klientai šią aikštelę identifikuoja kaip „Mėlynoji zona“, PC (centrinė stovėjimo aikštelė oro uoste). Įmonė prie aikštelės ir savo internetiniame puslapyje yra nurodžiusi, kad pirmos 15 minučių aikštelėje, lankantis joje pirmą kartą per parą, yra nemokamos, po to taikomas valandinis įkainis, kuris yra lygus 10 Lt už vieną valandą, todėl Klientai, kurie naudojasi PC aikštele iki 15 minučių, turi ja pasinaudoti nemokamai ir jiems mokėti nereikia.

Šiai dienai aikštelėje naudojamos dvi kontrolės sistemos: viena sistema prie įvažiavimo į aikštelę išduoda popierinį bilietą, kuris yra naudojamas apmokėti už paslaugas, jeigu Klientas aikštelėje praleidžia ilgiau nei 15 minučių, tuo tarpu kita sistema prie įvažiavimo į aikštelę nuskaito Kliento automobilio valstybinį registracijos numerį. Klientui aikštelėje prabuvus iki 15 minučių ir privažiavus prie išvažiavimo, numerių nuskaitymo sistema atpažįsta Kliento numerį ir klientas yra išleidžiamas iš aikštelės be jokių papildomų veiksmų. Jeigu Klientas prie įvažiavimo gautą popierinį bilietą įdeda į išvažiavimo įrenginį arba į automatinę mokėjimo kasą, klientui būna parodoma, kad jam reikia susimokėti 10 Lt, būtent tiek, koks yra valandinis aikštelės įkainis. Taip nutinka todėl, kadangi šios dvi aikštelėje naudojamos kontrolės sistemos nėra susietos viena su kita.

Siekiant pašalinti tokius nesusipratimus, kuriuos patyrė skundą parašęs Klientas, artimiausiu metu planuojame pakeisti aikštelėje naudojamą kontrolės sistemą ir joje įdiegti tik numerių nuskaitymo sistemą, kas padės išvengti tokių nemalonių situacijų mūsų Klientams.

Jeigu Klientui taip nutinka, kad jis susimoka aikštelėje už valandą, nors joje praleido tik 15 minučių, ir jis apie tai mus informuoja, mes tokiam Klientui grąžiname jo sumokėtą pinigų sumą.

Komentarai
Temos Oro uostas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt