Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 07 30 /2014 07 31

Vilniaus gatvėmis važinėjantis autobusas su atidarytu variklio dangčiu – būdas jį ataušinti?

Vakar 2014-07-30 d. dėmesį patraukė VVT autobusas, pažymėtas 53 numeriu. Apsilankius bendrovės tinklalapyje www.vilniausviesasistransportas.lt skiltyje „Apie mus“ rašoma:  „Mūsų...
Autobusas_53
Autobusas_53
Temos: 1 Autobusas

Vakar 2014-07-30 d. dėmesį patraukė VVT autobusas, pažymėtas 53 numeriu. Apsilankius bendrovės tinklalapyje www.vilniausviesasistransportas.lt skiltyje „Apie mus“ rašoma: 

„Mūsų Bendrovės misija teikti Vilniaus gyventojams ir sostinės svečiams saugaus, punktualaus ir dėmesingo keleivių vežimo ir aptarnavimo paslaugas. Atsižvelgiant į keleivių poreikius ir pageidavimus, skatiname įmonės ir jos darbuotojų pažangą. UAB „Vilniaus viešasis transportas” kolektyvas siekia, kad jų įmonė būtų viena iš lyderių tarp bendrovių, vežančių keleivius Vilniaus miesto maršrutais. “ 

Toks keleivių vežimas tikrai susilaukia dėmesingumo, todėl, manau, kad bendrovė eina kryptingai savo vykdomos misijos tiklsu. 

Tačiau kyla klausimas, ar norint susilaukti dėmesio reikia naudoti techniškai „tvarkingas“ transporto priemones, kurios tiek Vilniaus gyventojams, tiek ir sostinės svečiams kelia gėdą, nepasitikėjimą – o paslaugų kaina pakankamai didelė lyginant su kitų šalių kainomis ir paslaugų kokybe. 

Kelių eismo taisyklių punktas:

235. Eisme dalyvaujanti transporto priemonė turi atitikti nustatytuosius techninius reikalavimus, kurie taikomi Lietuvos Respublikoje atliekant transporto priemonių privalomąją techninę apžiūrą.

Jei šis autobusas atitiko privalomają techninę apžiūra vadinasi – jis gali būti eksplotuojamas, tačiau butų įdomu sužinoti, kodėl jis eksplotuojamas su atidarytu variklio dangčiu? Taip autobusas papildomai aušinamas ar įmonė efektyviai siekia įgyvendinti savo užsibrėžtą misiją? 

Papildyta. Ikrauk.lt redakcija sulaukė UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktoriaus Gintaro Nakučio komentaro dėl skaitytojo išreikšto skundo.

„Dėkojame mūsų keleiviams, kurie praneša apie tokius atvejus – mes labai vertiname vilniečių pilietiškumą ir visada laukiame pastebėjimų dėl transporto darbo. Būtent šios markės autobusai, kurie yra vieni seniausių turimų autobusų parke, tokiomis, ypač karštomis dienomis, važiuoja su pravertu dangčiu – kitu atveju variklis perkaistų.

Šios transporto priemonės, kurių amžius siekia 16–18 metų, Vilniaus gatvėmis riedės iki metų pabaigos, po to – jie bus nurašyti“, – redakcijai siųstame laiške nurodė G. Nakutis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius