Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mados infekcija“: antras dublis (nuotraukos)

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Antrąją ,,Mados Infekcijos“ diena podiumą pirmasis užkariavo savo vardo namus Paryžiuje turintis Gruzijoje gimęs dizaineris Irakli Nasidze. Jis nebe reikalo tituluojamas kaip radikalių kontrastų ir mezginių virtuozas, tuo galėjo įsitikinti visi Šiuolaikinio meno centre susirinkę žiūrovai.

Antrąją ,,Mados Infekcijos“ diena podiumą pirmasis užkariavo savo vardo namus Paryžiuje turintis Gruzijoje gimęs dizaineris Irakli Nasidze. Jis nebe reikalo tituluojamas kaip radikalių kontrastų ir mezginių virtuozas, tuo galėjo įsitikinti visi Šiuolaikinio meno centre susirinkę žiūrovai.

Dizainerio drabužiai pasižymi sudėtingais raštais ir siūlėmis, architektūrinėmis linijomis, skirtingų tekstūrų audinių maišymu - kašmyro, šilko, moherio.

I.Nasidze drabužius galima lengvai interpretuoti: skara gali virsti švarkeliu ar suknele, šalikas - gobtuvu. Tuos pačius drabužius galite devėti ir dieną , ir tarsi gimusiu iš naujo- naktį.

Laura Dailidėnienė, kolekcija ,,Visionaire“

Labai svarbi L.Dailidėnienės kūrybos dalis - kostiumuose pateikta aiški, išgryninta idėja. ,,Jūrų tolumoje vanduo yra mėlynas kaip gražiausios rugiagėlės žiedas ir toks tyras kaip gryniausias stiklas. Bet ten labai gilu, giliau negu ilgiausias inkaro lynas ištektų. Pati žemė- smėlis, smulkių smulkiausias, tik mėlynas it sieros ugnis. Viską ten gelmėse gaubė savotiška melsva brėkšima; veikiau galėjai pamanyti esąs ne jūrų dugne, o aukštybėse ,ore, ir viršum savęs ir po savimi matąs tik dangų.“

Pavasario - vasaros dizainerės kolekcija įkvėpta jūrinės temos. Nuotaika jausminga, kiek aristokratiška. Lengvas drapiruotas audinys, apsivijęs liauną kūną,- tarsi iš povandeninės pasakos.

Švelnių spalvų paletė sukuria gaivų pavasario orą, gryną ir kiek atšiaurų medernizmą. Kolekcijoje akcentuojamas matinio ir blizgaus, tersi šlapio paviršiaus sugretinimas. Naudojamos perdirbto ekostiklo detalės, taip pat pristatoma prekės ženklo ,,Daili“ naujoji rankinių ir avalynės kolekcija.

Milda Čergelytė, kolekcija ,,Drapana Skudure“

Pasak autorės drabužis moteriai - ne slaptavietė ar apgaulė, o forma, padedanti kurti tobulą save, suteikiant pavidalą savo kūno ir sielos šviesai. Drapana - tai maksimalią išraiškos laisvę suteikiantis drabužis, tai moters šviesos forma, atviras tos šviesos indas.

Klostės ir visa kita, kas apiformina ne vien statišką, bet ir judančią moterį, suteikia tam tikrą formą tiek praėjusiai, tiek būsimai akimirkai. Praeitis, dabartis, ateitis tokioje laisvę ir judesį akcentuojančioje drapanoje atranda savo regimos akimirkos jungtis.

Eglė Žiemytė, ,,D.EFECT.Balta varna“

,,Baltoji Varna mėgo auksą, o Gulbė Nebylė (jos pusseserė) nepriekaištingai kepdavo įvairiaspalvius pyragėlius. Kiekvieną pirmadienį giminaitės susitikdavo puodeliui arbatos. Jos buvo tikros čiauškalės. Apkalbėdavo visus, ypač tuos kurie puošdavosi mėtų lapeliais ir mažyčiais ledinukais.“

Dizainerė liko ištikima sau - drabužiai buvo ne tik įdomaus dizaino, bet ir pritaikomi kasdieniniame gyvenime. Kolekcija pasižymėjo sudėtingais konstrukciniais, techniniais sprendimais.

Lina Gudanavičiūtė, kolekcija ,,Pižamos“

Savo kolekciją autorė pristato trumpai ir aiškiai: tai ką jūs dėvite naktį, gali tikti ir dieną. Minimalizmas ir konstrukciniai ieškojimai- šie žodžiai tiksliausiai apibūdina pavasario-vasaros kolekciją.

Cunnington & Sanderson

,,Mados Infekcijoje” dizaineriai pristatė kelių savo kelkcijų - ,,Hail Mary”, ,,Mourning Weeds”, ,,Omitted”- rinkinį. Pirmoje kolekcijos dalyje pristatytos Vilniaus žiūrovams drabužiai buvo sublitūs ir intymūs, jie kvietė pasinerti į praeitį ir mmoters emocijas. Šią kolekciją reikėtų priimti kaip simbolinės mados išraišką. Emocija čia slepiasi suknelėje, o rūgštimi išdeginti audiniai, simbolizuoja trapumą. Nereikšmingos detalės šioje kolekcijoje įgyja neproporcingą svarbą.

Kitoje kolekcijoje vyrauja su plazdančiomis draperijomis suderinti skulptūriniai situetai. Juose galima įžvelgti užuominų į Bauhaus judėjimą ar menininkų Duchamp ir Man Ray kūrybos bruožus.

Paskutinėje kolekcijos dalyje drabužiai buvo kuriami taip tarsi pats drabužis kurtų struktūrą ir siluetą. Geometrinės audinių figūros yra suskaidytos ir tarsi iš naujo - abstrakčiai - sumontuotos: pavyko pasiekti, kad žiūrint į drabužius iš skirting kampų jie atrodo vis kitaip.

Jurgita Januškevičiūtė, kolekcija ,,Sparnuotės”

Mintis. Nesvarbu, kad nėra vėjo. Jog neneša. Svajonės pačios turi sparnus. Dizainerė kolekciją pristatė kartu su stilistais Kęstu Rimdžiumi ir Agne Gylyte. Ši kolekcija žiūrovus nunešė į tikrą svajonių pasaulį, buvo sukurti magiška atmosfera, kuri kolekcijai suteikė nepaprastos elegancijos ir žavesio.  Subtilumas, elegancija ir pabrėžtas individualumas buvo perteiktas kiekvieno dizainerės kurto drabužio.

Barbara I Gongini ,,Mados Infekcijoje” pateikta kolekcija buvo tarsi darni visuma dviejų dizainerės drabužių linijų. Pirmoje kolekcijos dalyje (,,Barbara I Gongini”) atsispindėjo kūrybinis kolekcijos pradas- menas bendrai saveikavo su dizainu. Šio proceso rezultatai formavo tarsi antrą kolekcijos dalį (,, The Black Line”). Joje buvo atskleista subtilioji dizainerės kūrybos pusė. Demonstruojami drabužiai buvo labia asmeniški, jose atsispindėjo originalios išieškotos raiškos formos.

Nuotraukos Marijos Janonytės

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt