-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 07

„Čili“ picerijos darbuotoja šokiravo klientus

„Čili“ picerijos padavėja Laima vakar šokiravo klientus – sudužus pieno ir ledų kokteilio taurei, ji nesiteikė nei surinkti stiklų, nei nuvalyti stalo.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

Vėjūnė Kubilė, www.jaunimogidas.lt

Didžiausiam Baltijos šalyse restoranų tinklui „Čili Holdingas priklausančios „Čili picerijos, esančios prekybos centre „Mandarinas, padavėja Laima vakar šokiravo klientus sudužus pieno ir ledų kokteilio taurei, ji nesiteikė nei surinkti stiklų, nei nuvalyti stalo.

Vakar vakare nutarėme užsukti atsigaivinti ledų kokteiliu į „Čili piceriją. Prisėdę prie staliuko pakankamai greitai sulaukėme padavėjos. Žinoma, kai ji priėjo, veido išraiška „skaniai“ nenuteikė. Pernelyg daug dėmesio į tai nekreipėme, užsisakėme ledų kokteilį ir arbatos. Ilgai laukti neteko: gana greitai galėjome numalšinti troškulį.

Pradėję šnekučiuotis, netyčia ranka užkliudėme taurę ir ši, net nenukritusi ant žemės, sudužo. Ant stalo ir ant grindų mėtėsi dideli šukių gabalai, o stalas buvo padengtas tirštu braškiniu sluoksniu. Nieko nelaukę, pakvietėme mus aptarnavusią padavėją Laimą, kad ši nurinktų šukes ir nuvalytų stalą. Aišku, tikėjomės, kad atėjusi ji ne tik sutvarkys stalą, bet ir paklaus, ar norime kito ledų kokteilio (mat buvome siurbtelėję vos kelis gurkšniukus).

Pirmieji padavėjai pasakyti žodžiai buvo tokie: „Atsitiko nelaimė, gal galite sutvarkyti“. Mergina nepasakė nė žodžio, tik pažiūrėjo nepatenkintu žvilgsniu (čia labai tiktų mano močiutės posakis – kaip Leninas į buržuaziją). Paėmė keletą šukių nuo žemės ir apsisukusi nuėjo. Galvojome, kad nuskubėjo atsinešti priemonių stalui valyti. Bet kur tau!

Daugiau padavėja Laima pas mus nesugrįžo: ramiai sukiojosi prie picų kepėjų, kompiuterio ekrano, rinko tuščius indus nuo kitų stalo. Žiūrėjome netekę amo. Palaukėme maždaug dešimt minučių, bet situacija nepasikeitė. Taigi nutarėme migruoti prie kito stalo.

Toks mūsų veiksmas Laimai įspūdžio nepadarė – ji stalo netvarkė. Nesupratę tokio akibrokšto, nusprendėme patys prieiti ir paprašyti, kad nuvalytų stalą ir atneštų dar vieną braškinį pieno ir ledų kokteilį. Ir ką gi – kokteilį atnešė, bet stalo nesutvarkė!

Kadangi vakare picerijoje laisvų vietų nedaug – „prabanga" laikyti staliuką „apšnerkštą“. Ką jau kalbėti apie pagarbą klientams, įvaizdį... Įdomiausia tai, kad padavėja matė, kaip į piceriją atėję klientai žingsniuoja prie aplieto staliuko ir gerokai nustebę kiūtina tolyn. Vis dėlto net tai nepadarė padavėjai įspūdžio.

Nežinia kiek dar liūdėjo ant stalo išlietas braškinis ledų kokteilis, bet, kai jau buvome susiruošę namo, jis dar „džiugino“ „Čili“ picerijos klientų akis.

BFL/ Andriaus Ufarto nuotrauka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius