Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Cosmic boulingas“ – verslo blogis

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lietuvoje kiekvienas žmogus, kurdamas verslą, bando iš jo užsidirbti. Deda pastangas, samdo darbuotojus, moka jiems atlyginimus, investuoja į patalpas. Labai svarbus kriterijus yra tarpusavio bendravimas. Tačiau ar verslininkai pagalvoja, kad kartais nereikia apleisti savo veiklos ir stengtis dirbti dėl to, kas jam duoda materialinę gerovę?

Lietuvoje kiekvienas žmogus, kurdamas verslą, bando iš jo užsidirbti. Deda pastangas, samdo darbuotojus, moka jiems atlyginimus, investuoja į patalpas. Labai svarbus kriterijus yra tarpusavio bendravimas. Tačiau ar verslininkai pagalvoja, kad kartais nereikia apleisti savo veiklos ir stengtis dirbti dėl to, kas jam duoda materialinę gerovę? Šeštadienį, t.y birželio 18d., su draugais nutarėme pasilinksminti. Kadangi mieste vyko „Tebūnie naktis", pagalvojome, kad geriausia būtų nutolti nuo žmonių šurmulio ir ramiai pasėdėti boulinge, kartu su draugais sužaisti kelias partijas. Vakaras prasidėjo linksmai, sugužėjome į boulingą. Aplinka patraukli, šalia senamiestis, tiesiog idealus variantas. Net nenumanėme, kad išeisime nepatenkinti, nes keletas bičiulių jau ne pirmą sykį lankėsi jame ir gyrė nemažai. Žmonių buvo tikrai nedaug. Pasirinkome takelius, persimovėme batukus ir pirmyn. Ech, mielieji, kaip mes nustebome, kai atėjome prie baro. Užsisakyti negalėjome, nes padavėja tuo metu stovėjo ir piktai kažką aiškino. Tai buvo padavėja Aistė, nes į ją keletas žmonių taip kreipėsi. Pagaliau, šiaip ne taip užsisakėme, bet niekas neskubėjo mūsų užsakymo vykdyti, atrodė, kad klientai nėra svarbūs. Paprašius dar papildyti užsakymą, sulaukėme jaunos panelės atsakymo, jog darbo jai pakanka ir be mūsų. Mes suprantame, kad esant tikrai dideliam žmonių antplūdžiui, galima palaukti ir pakentėti, bet tiesiog neapsikentėme įžūlaus bendravimo. Esam vyresnių žmonių karta, todėl, ne tik kaip klientai, bet ir kaip žmonės esam verti pagarbos. Mielieji, juk mes esam vartotojai, mokam pinigus už jūsų paslaugas, ar nenusipelnėme žmogiškesnio bendravimo? Ar klientai nėra svarbūs? Aš pats esu verslininkas ir iš visų jėgų stengiuosi įtikti žmogui, nes jis man duoda naudą, tai iš jo aš gyvenu. Norėčiau kreiptis į vadovus. Nejaugi, jūsų darbuotojai nėra jūsų verslo atspindys? Man gėda už tokius vadovus, kuriems nusispjaut į klientą. Kitą kartą mes tikrai neisime pas jus, pasirinksime, kad ir tolimesnį boulingą, tačiau būsime pamaloninti, kaip lankytojai ir klientai. Sena patarlė byloja, kaip šauksi, taip ir atsilieps, verkiate, kad verslas žlunga, krizė skaudžiai smogė. Aš manau, kaip elgiamasi, taip ir atsiliepiama. Jaunai panelei Aistei, palinkėtume pasimokyti malonaus bendravimo ir kultūros, nes prie baro girdėti keiksmažodžių lavinos tikrai nesinori. O jūs, mielieji vadovai, kas bebūtumėt, linkim tausoti savo verslą.

Sėkmės!

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt