Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 07

Konferencija „Take me“ panardino į reklamos gelmes (nuotraukos)

Spalio 6 dieną Kaune, BLC verslo centre įvyko pirmoji reklamos konferencija „Take me", kurios tikslas buvo skatinti verslumą ir sudaryti galimybę pradedantiems ir jau esantiems verslininkams geriau pažinti reklamos pasaulį. Nors konferencija startavo tik šiemet, tačiau iškart sulaukė klausytojų antplūdžio ir pranoko visus organizatorių lūkesčius.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

Spalio 6 dieną Kaune, BLC verslo centre įvyko pirmoji reklamos konferencija „Take me", kurios tikslas buvo skatinti verslumą ir sudaryti galimybę pradedantiems ir jau esantiems verslininkams geriau pažinti reklamos pasaulį. Nors konferencija startavo tik šiemet, tačiau iškart sulaukė klausytojų antplūdžio ir pranoko visus organizatorių lūkesčius.

Konferencijos metu savo patirtimi dalijosi „Milk", „Kitoks.com", „Algirdo Karaliaus Pardavėjų Klubas", „Love", „Prieskoniai Verslui" įmonių atstovai. Dauguma jų gerai žinomi Lietuvoje ir sukūrę ne vieną sėkmingą reklaminę kampaniją.

Kaip prisipažino patys organizatoriai, tokio didžiulio susidomėjimo nesitikėjo, taigi pravėrus duris nustebino prie registracijos nusidriekusi ilgutėlė žmonių eilė, todėl pradžia gerokai vėlavo. Pirmąjį pranešimą skaitė „Love" įmonės atstovas Tomas Ramanauskas, kuris pasakojo, kaip reikia reklamuotis, kai įmonė neturi didelio reklaminio biudžeto. Pasak jo, kuo įmonė turi mažiau pinigų, tuo ji turi būti drąsesnė savo sprendimais, išmintingesnė bei garsiau „rėkti". Pinigų trūkumą gali kompensuoti entuziazmas. Ši prezentacija buvo kupina praktinių pavyzdžių, reklaminių klipų, žinučių bei nuotraukų, todėl renginio pabaigoje dauguma klausytojų ją vertino geriausiai.

Antrieji pranešėjai buvo patys konferencijos organizatoriai - tai neseniai įkurtos reklamos įmonės „Gykai" vadovai Alvydas Opulskis bei Povilas Pečkaitis. Du jauni vaikinai abu vienu metu pasakojo apie partizaninį marketingą. Nors jų prezentacija palietė labai įdomią ir aktualią temą, tačiau jiems trūko pasiruošimo bei patirties ir kalbos metu salėje ėmė kilti šurmulys. Taigi nors vaikinams entuziazmo netrūko ir pavyko suorganizuoti tokio masto konferenciją, tačiau iki kitų metų dar turės kur patobulėti.

Per pirmą ilgąją pertrauką organizatoriai visus pakvietė į dirbtuves, kurių metu buvo galima pasigaminti vizitinę kortelę, originalų ženkliuką, apžiūrėti naujausių interjero dizaino tendencijų pavyzdžių bei dizainerių kurtų baldų.

Po pertraukos visi gįžo į pagrindinę salę, kurioje profesionalai toliau dalijosi savo patirtimi. Čia pasirodė du pranešimai, kuriuos galima pavadinti konkrečiausiais. Vieną jų pristatė „Prieskoniai verslui" įkūrėjas  Laurynas Pocius, papasakojęs apie „Google" reklamą, paaiškinęs įvairias reklamavimosi šioje paieškos sistemoje galimybes, naudą bei skirtumus. Kadangi prezentacija buvo konkreti ir gyvenimiška, pranešėjas sulaukė nemažai klausimų. Antrasis taip pat itin aktualus pranešimas buvo apie socialinį tinklą „Facebook", o jį pristatė Tomas Kacevičius, kitoks.com įkūrėjas. Šio pranešimo metu buvo pateikta daugybė statistikos, leidžiančios geriau suprasti „Facebook" auditoriją Lietuvoje. Pavyzdžiui, pagal atliktus tyrimus, Lietuva lenkia Estiją, Latviją bei Lenkiją pagal „Facebook" naudojimą, nes mūsų šalyje beveik 49 proc. visų interneto vartotojų naudoja šį socialinį tinklą.

Po pranešimų sekė antra didžioji pertrauka, per kurią visi buvo pakviesti į antrąsias dirbtuves, o jų metu buvo galima pamatyti unikalius būdus, kuriais ant įvairių paviršių galima pateikti tamsoje šviečiančią reklamą.

Galiausiai prasidėjo paskutinė konferencijos dalis. Pirmąjį pranešimą anglų kalba pristatinėjo įmonės „Milk" atstovas Antonio Bechtle. Jis juokavo, kad žmonija išmirė, nes beveik visa transliuojama reklama atrodo lyg būtų sukurta robotų - robotams. Taip pat pagal jį, reklamos kūrėjai ieško panacėjos, kuri iš tikrųjų neegzistuoja, o mes esame robotai, nes sekam pagal nustatytą programą ir nieko neklausinėjam. Šis pranešimas išsiskyrė reklaminių pavyzdžių gausa, kurie puikiai iliustravo kalbančiojo teiginius.

Paskutinis savo pristatymą pradėjo gerai žinomas tiek Lietuvoje, tiek užsienyje sėkmės mokytojas Algirdas Karalius. Prieš pradėdamas savo kalbą, jis visus pastatė ant kojų ir liepė pamasažuoti savo kaimynus, nes esą visi jau pavargo tiek sėdėti. Po keletos linksmų akimirkų, pranešėjas pradėjo savo pristatymą apie efektyvius marketingo sprendimus, idėjas, kaip padidinti pardavimus. Jis pateikė daug pavyzdžių, savo iškeltų teorijų, tačiau salėje buvo nemažai kritiškai nusiteikusių žmonių ir pranešėją apibėrė klausimais, kuriuos lydėjo plojimai. Kadangi pranešėjas yra puikus žodžio meistras, jis nesutriko ir atsakė į kiekvieną klausimą bei pridėjo, kad jo tikslas ir yra išprovokuoti auditoriją.

Šioje konferencijoje daugiausiai susirinkusiųjų buvo jaunimas, dar bestudijuojantis ar neseniai pradėjęs savo darbinę karjerą, tačiau puikiai žinantis, ko jam reikia. Taigi kiekvienas pranešėjų žodis buvo vertinamas kritiškai, pranešėjai lyginami tiek tarpusavyje, tiek su kitomis konferencijomis. Nors renginio tema buvo „Reklama verslo pradžiai", tačiau ne visi pranešimai ją atitiko, nes dalis pranešėjų kalbėjo apie brangiai kainuojančią reklamą televizijoje ar priemones, kurias gali taikyti tik jau kurį laiką egzituojančios įmonės. Bendrai vertinant, ši konferencija parodė, kad kaune tokie renginiai yra itin reikalingi, nes vis daugiau įmonių ieško naujovių, kitokių kelių bei priėjimų prie vartotojų, o tokie renginiai padeda ne tik susipažinti su reklamos rinkos naujovėmis, bet ir pamatyti daug ambicingo jaunimo vienoje vietoje bei užmegzti naudingų kontaktų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius