Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Login 2011“: apie grupinį pirkimą ir friendcasting'ą

Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt reporterio nuotrauka / Įkrauk.lt nuotrauka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kada sprogs grupinio pirkimo burbulas? Grupiniu pirkimu vadinamas reiškinys, kai vienu metu tą patį daiktą ar paslaugą perkančiai klientų grupei pritaikoma didesnė nuolaida. Įmonė...

Kada sprogs grupinio pirkimo burbulas?

Grupiniu pirkimu vadinamas reiškinys, kai vienu metu tą patį daiktą ar paslaugą perkančiai klientų grupei pritaikoma didesnė nuolaida. Įmonėms, siūlančioms nuolaidas, tai labai efektyvi reklama ir šimtaprocentinė garantija pritraukti naujų klientų.

Grupinio pirkimo reiškinį susirinkusiai auditorijai pristatė portalo beta.lt bendrasavininkė Alvydė Palaimaitė. Pranešimo metu A.Palaimaitė pažymėjo, kad grupinis pirkimas prasidėjo Kinijoje, tik tai vykdavo realybėje, o ne internete. Žmonės, norėdami kažkokio produkto, susirinkdavo į grupes ir norimą prekę galėdavo įsigyti urmo kaina.

2000-2001 m. šis procesas persikėlė į virtualų pasaulį, pirmiausia tai buvo pasiūlyta Amerikoje, vėliau grupinio apsipirkimo galimybė buvo pasiūlyta ir Europos šalių gyventojams. O nuo 2010 m. gegužės pirmoji tokio pobūdžio svetainė pradėjo veikti ir Lietuvoje.

Pasak A.Palaimaitės, tokios svetainės išlaiko savo populiarumą todėl, kad kasdien vartotojams pasiūlo vis naują akciją ir nuolat ieško būdų kaip nustebinti pirkėjus. Šia, dar galima sakyti nauja pardavimų tendencija, susidomėjo ir tokios žymios svetainės kaip facebook.com bei google.com, kuriančios panašius projektus.

Prognozuojama, kad 2011-2012 metais išliks tik stipriausios tokius pasiūlymus teikiančios svetainės. Žvelgiant į ateitį pranešėja siūlė galvojantiems kurti tokias svetaines labiau orientuotis į tikslines grupes, pavyzdžiui, mamas, pramogų ieškančius žmones ir pan.

Naujasis internetinės reklamos mokslas: friendcasting

Su šiuo mokslu Lietuvos klausytojus supažindino pranešėjas Mawuna R. Koutonin, žinomas kaip kompanijos „Goodbuzz“ įkūrėjas ir vadovas, dirbantis su internetiniu renginių viešinimo įrankiu. Šis įrankis padeda renginių organizatoriams savo žinią paskleisti kuo greičiau bei efektyviau.

Pranešimas buvo pradėtas nusistebėjimu, kodėl „Login 2011“ konferencijoje tiek mažai moterų pranešėjų. Svečias teigė prieš atvykdamas į Lietuvą girdėjęs, jog Lietuvoje moterys „valdo“ (women power).

Didelis dėmesys pranešime buvo skirtas sėkmingai pasibaigusiai JAV prezidento Baracko Obamos rinkiminei kampanijai. Buvo paminėta, jog norint kažką išpopuliarinti labai svarbu orientuotis į skirtingų grupių žmones, kaip tai padarė B.Obama. Studentai, arabai-amerikiečiai, išvykę amerikiečiai ir pan. Atitinkamai kreipiantis į kiekvieną iš šių grupių, galima sulaukti teigiamų rezultatų.

Buvo kalbama ir apie tai, kaip keičiasi renginių populiarinimas. Anksčiau norint renginiui suteikti žinomumo buvo kreipiamasi į žurnalistus ir taip tikimasi, jog žmonės susidomės. Šiuolaikiniame informacinių technologijų amžiuje viską galima daryti žymiai tikslingiau. Tereikia kreiptis į draugus ir pažįstamus, kad jie padėtų skleisti žinią, ją patalpindami socialiniuose tinklalapiuose ar savo rašomuose blog‘uose. Taip informacija nukreipiama tikslingiau ir pasiekia tuos, kurie domisi tokiais dalykais.

Energingai pradėjęs pranešimą Mawuna R. Koutonin pastebimai prarado užsidegimą, kai dėl techninių nesklandumų nepavyko žiūrovams parodyti vaizdinės medžiagos su garsu. Prie to prisidėjo ir klausytojų nekultūringumas, nes kai kurie iš jų tiesiog atsistodavo ir išeidavo. Ką jau kalbėti apie tai, kad pranešėjas nesulaukė nei vieno klausimo, nors savo gestais labai kvietė tai daryti.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt