Marijampolės RIMI liepos 2 dieną apsilankę pirkėjai galėjo pasijusti apgauti, taip nutiko ir man. Nusprendęs nusipirkti savo mėgstamo Švyturio Ekstra alaus užsukau į S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje esančią parduotuvę. Tik įėjęs į parduotuvę iš karto apsidžiaugiau, nes alus buvo parduodamas ne tik su nuolaida, bet ir, kaip skelbiama akcijos plakate, perkant 8 alaus butelius pakuotėje dovanų galima gauti užvalkalus, kaip supratau, artėjančio Eurobasket 2011 proga užvalkalus automobilio veidrodėliams.
Taigi paėmiau pora pakuočių, nuėjau prie kasos, susimokėjau ir grįžau namo. Iškraustęs pirkinius namie, buvau nemaloniai nustebintas, atidaręs Švyturio Ekstra pakuotes, viduje neradau žadėtos dovanos, todėl nieko nelaukęs nuvykau į „RIMI“ parduotuvę išsiaiškinti, kodėl taip nutiko, galvodamas, kad pamiršo paduoti kasoje. Ten man paaiškino, kad turbūt įvyko klaida ir paprašė, jog dar kartą atvykčiau su alumi, neva apkeis pakuotę, taip gaišindamas savo laisvadienio laiką grįžau ir atvežiau alų, tikėdamasis, kad bėda išsispręs, tačiau paaiškėjo, jog informacijos darbuotojos nieko nežino apie akciją ir nieko negali padėti. Pradėjau klausinėti, kodėl apgaudinėja žmones ir pareikalavau man duoti tokią prekę, kokią pirkau. Paaiškėjo, kad jokių užvalkalų negalima gauti,o alus parduodamas su įprasta Švyturio Ekstra loterija, todėl pareikalavau grąžinti pinigus, nes prekė, kuri aprašyta parduotuvėje, ne tokia kokią pirkau, o kaina tokia pat, kaip ir kitose parduotuvėse. Pasijutau apgautas, buvo sugadintas šeštadienio vakaras ir nuotaika.
Manau, kad tai vertėtų žinoti Švyturio alaus gamyklai, nes parduotuvės naudojasi jų prekiniu ženklu, kad padidintų pardavimus ir apgaudinėtų žmones.