Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mobiliojo ryšio operatoriaus savivalė

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ikrauk.lt skaitytojas, pasislėpęs po paukau slapyvardžiu, pasakoja, su kokiomis problemomis susidūrė pasirinkęs naują mobiliojo ryšio operatorių.

Sveiki. Gegužės viduryje sugalvojau pakeisti mobiliojo telefono operatorių ir pereiti į tinklą, apie kurio ryšio kokybę nuo seno anekdotai po Lietuvą sklaido. Per kelias dienas perkėlė man numerį, užsisakiau keletą paslaugų už fiksuotą mėnesinį mokestį. Gavęs su sutartimi SIM kortelę, pastebėjau, bet neteikiau tam didelės reikšmės, jog man paslaugas pajungia nuo gegužės 31 d., o ne nuo birželio 1 d., kaip būtų logiškiau.

Birželio 12 d. gaunu sąskaitą iš telefono operatoriaus už gegužės mėnesį, kur man priskaičiuotas mokestis už paslaugas. Dėl prašnekėtos sumos viskas gerai, tačiau sąskaitoje įrašyta suma ir už užsakytas paslaugas kaip už pilną mėnesį. Nesvarbu, kad sms rašyti ir internetu naršyti galėjau ne daugiau nei 1 d. tą mėnesį.

Paskambinau klientų aptarnavimo telefonu, ten man paaiškino, kad viskas yra gerai ir su švelnia ironija paklausė, ar neturiu daugiau klausimų. Antruoju bandymu susiekiau su kažkuo, kas dirba lyg ir klientų lojalumo skyriuje. Taip pat man paaiškino, kad viskas gerai. Tik kai kelintą kartą suabejojau tuo „viskas gerai", tai telefonu kalbinta ponia „taikos labui" pasiūlė 10 Lt kito mėnesio sąskaitai... Nusistebėjęs nepriėmiau šito keisto pasiūlymo.

Nusprendžiau, kad nereikia taikstytis su ryšio paslaugas teikiančių įmonių savivale, kai privalai mokėti už nesuteiktas paslaugas. Tikiuosi neabejingumas padės pagerinti teikiamų paslaugų kokybę Lietuvoje...

Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt