Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 04 18

Pierre’o Leguillono paroda ŠMC, arba ką Lietuva pristatys Venecijos bienalėje?

Šiuolaikinio meno centras pakvietė pamatyti Pierre’o Leguillono surengtą Diane’os Arbus kūrybos retrospektyvą bei pradėjusią veikti Lietuvos paviljono 54-oje Venecijos bienalėje (2011) projekto repeticiją-atvirą ofisą.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka
Temos: 1 Paroda

Penktadienio vakarą apsilankius Vilniaus Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) buvo galima pamatyti Pierre’o Leguillono surengtą Diane’os Arbus kūrybos retrospektyvą bei pradėjusią veikti Lietuvos paviljono 54-oje Venecijos bienalėje (2011) projekto repeticiją-atvirą ofisą.

Į parodą atvyko ir mūsų šalies kultūros ministras Arūnas Gelūnas. Labiausiai nustebino tai, kad ministras savo kalbą tarė ne gimtąja lietuvių, bet prancūzų kalba. Toks ministro poelgis ne tik pamalonino menininką P. Leguilloną, bet ir sulaukė audringų aplodismentų.

Parodoje pristatoma žymiosios amerikiečių fotografės Diane Arbus kūrybos restrospektyva, kurioje prancūzų menininko sumanymu pristatomi originalūs jos nuotraukas spausdinusių žurnalų puslapiai. Visos D.Arbus fotografijos ir fotoesė šioje parodoje sukurti pagal žurnalų „Harper’s Bazaar“, „Esquire“, „The Sunday Times“ užsakymus XX a. 7-ame dešimtmetyje ir 8-ojo pradžioje.

Dariaus Mikšio siūlomas darbas 54-osios Venecijos meno bienalės Lietuvos paviljonui – tai vaizduojamojo meno kūrinių kolekcija, kurią sudaro menininkų, 1992-2010 m. gavusių Lietuvos Respublikos Kultūros ministerijos Valstybinę stipendiją, vaizduojamojo meno kūriniai.

Paviljonas veiks galerijos darbo principu. Jį sudaro dvi dalys – prieškambario arba ofiso erdvė ir kūrinių saugojimo erdvė. Jos skiriamos pusiau atitrauktos baltos užuolaidos, iš už kurios matosi supakuota kūrinių kolekcija. Atėjusį lankytoją pasitinka kolekcijos kuratorius, kuris papasakoja projekto sumanymą ir parodo Valstybinės stipendijos laureatų darbus pristatantį katalogą. Iš katalogo lankytojas išsirenka jį sudominusį kūrinį (-ius), kurį (-iuos) jis norėtų apžiūrėti. Tada lankytojui iš saugojimo erdvės išpakuojami ir atnešami pasirinkti kūriniai. Juos lankytojas apžiūri ant prieškambaryje esančio kūrinių ekspozicijos stalo. Šie kūriniai lieka ant ekspozicijos stalo ir vėliau atėjusių lankytojų apžvalgai tol, kol juos pakeičia kitus lankytojus sudominę kūriniai. Tada pirmieji kūriniai vėl supakuojami ir grįžta į saugojimo erdvę, esančią už baltos užuolaidos. Taip dauguma atėjusių žiūrovų pamato vis kitą Lietuvos kolekcijos variantą, labiausiai atitinkantį jo interesą. Vedama apžiūrėtų kūrinių registracija.

Pierre Leguillon pristatomą Diane Arbus retrospektyvą apžiūrėti galima iki gegužės 22 dienos. Dariaus Mikšio projekto repeticija-atviras ofisas Šiuolaikinio meno centre vyks iki gegužės 1 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius