Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 09

Reklama socialiniuose tinkluose - šiuolaikiškiausias būdas pasiekti vartotoją

Vienas iš labiausiai augančių reklamos kanalų yra socialiniai tinklai. Tai reklama, kuri sparčiai skinasi kelią nestandartinių sprendimų dėką, įtraukdama vartotoją į produkto pristatymą ir jo evoliuciją.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

Vienas iš labiausiai augančių reklamos kanalų yra socialiniai tinklai. Tai reklama, kuri sparčiai skinasi kelią nestandartinių sprendimų dėką, įtraukdama vartotoją į produkto pristatymą ir jo evoliuciją. Tokiu būdu socialiniuose tinkluose pristatomas produktas puikiai supažindina dalyvį su prekės privalumais, sukurdama grupę produkto pasekėjų kurie gali būti visuomet savo mėgstamo prekinio ženklo ar paslugų sukūryje, tai viena tobuliausių reklamos formų, nes ji visuomet prisiriša prie vartotojo.

Socialiniai tinklai mums, geriau žinomi, kaip Facebook.com, Myspace.com, Twitter.com, tai tinklapiai jungiantys žmones, ieškančius naujų pažinčių arba susijungusius bendruomenėse, kuriose juos vienija bendri interesai, (Web 2.0 - kai turinį generuoja ir platina pats žmogus, o ne žiniasklaidos priemonės). Tačiau dabar socialinai tinkla ėmė skaldytis ir vis atsiranda kitokių jų paskirčių ar naudojimosi galimybių.

Dabar socialiniuose tinkluose vyksta darbuotojų paieška, jaunieji muzikos, kinofilmų, meno ar rankdarbių kūrėjai gali socialinį tinklą išnaudoti kaip saviraiškos ar savireklamos priemonę. Facebook.com - tai bene pats populiariausias socialinis tinklapis visame pasaulyje. Facebook naudojasi daugiau nei 500 milijonų vartotojų. Atsiradus reklamai tinkluose, kuri buvo ženkliai pigesnė negu naujienų svetainėse, tai tapo tikra revoliucija visame interneto reklamos versle, kadangi tai lėmė ir naujų kainų struktūrą, ir daugumos portalų reklamos verslo priemonių pakeitimų.

Šiuo metu socialiniai tinklai yra sparčiai adaptuojami prie greitai besikeičiančios internetinės rinkos ir įmonėms, ypatingai smulkesnėms, kurių marketingo biudžetai yra labai nedideli, arba jų produktai reikalauja išskirtinio kliento, kurį surasti socialinių tinklų pagalba tapo itint paprasta, jie tapo vienu patogiausių ir pigiausių įrankių pristatant savo produktus. Socialiniai tinklai ėmė siūlyti kanalus arba bendruomenes, kuriose drąsiai galima reklamuoti įmones ir pristatinėti savo produktų naujienas, akcijas, iškirtinius pasiūlymus.

Tai tapo vienas didžiausiu prioriteru socialiniuose tinkluose, investitoriai pastebėjo, kad tokiais būdais galima puikiai užsidibrti parduodant reklamą. Klientui buvo garantuojama, jog vartotojas yra būtent reklamuojamos prekės gerbėjas, ir jį informacija sudomins paversdama potiancialiu pirkėju. Tokiai reklamos formai davė pamatus paieškos sistema google.com, kuri viena iš pirmųjų ėmė siūlyti mokėti kleintams už paspaudimus. Tokia reklamos forma google.lt atnešė milžiniškas pajamas ir ilgainiui internetinė reklama tik ir remsis panašiu principu.

Atsiradus įvairiems reklamos projektams socialiniuose tinkluose ir vis daugiau pinigų į juos investuojant iškyla klauismas, koks yra toks reklamos efektyvumas socialiniuose tinkluose. Nors ir reklamos kainos socialiniuose tinkluose ženkliai pigesnės nei, tarkime, naujienų portalų, skaičiuojant vieną pasiektą vartotoją/kontaktą, dauguma įmonių neskuba išbandyti reklamos galimybių tinkluose. Tokiu būdų įmonės pačios užkerta kelią savo produkto adaptacijai prie besikeičiančios rinkos.

Atsiradus ekonominiai krizei, vartotojas naudotą produktą pakeitė į pigesnį ar siūlantį į jį orentuotus privalumus. Socialiniai tinklai tai pigiausias būdas laikyti šalia savęs klientą ir visuomet pildyti teigiamą informaciją apie jūsų prekė. Tinkle reklamos formos yra kuriamas tiek pačios įmonės, tiek vartotojo, tai sutaupo lėšas idėjų generavimui, o klientas jaučiasi dėkingas už galimybę daryti įtaką produktui. Dabartinė situacija tokia, kad informacijos vartotojui nebereikia ieškoti, informacija turi rasti jį ir reklama tinkluose - patogiausias būdas tai padaryti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius