Bendrovė „MAMAreklama“ tapo pirmąja reklamos paslaugų įmone Lietuvoje, įdiegusia nemokamą klientų aptarnavimo telefono numerį.
Siekdama tapti lengviau ir pigiau pasiekiama savo klientams, bendrovė nusprendė apmokėti visus įeinančius skambučius. Įmonė gamina reklaminius suvenyrus, verslo dovanas, prekiauja mobiliaisiais stendais, teikia dizaino, maketavimo bei spaudos paslaugas. Reklaminių suvenyrų rinkoje bendrovė veikia 4 metus.
„Bendravimas telefonu sudaro didžiąją dalį mūsų komunikacijos su užsakovais. Tai mūsų pardavimo bei aptarnavimo procesų dalis, todėl nusprendėme prisiimti visas pokalbių išlaidas, nesvarbu, kas kam skambino“, – sakė Aneta Bortkevič, bendrovės marketingo vadovė.
Įmonės, sulaukiančios daug telefono skambučių, paprastai elgiasi priešingai: apmokestina įeinančius skambučius.
Nemokamas 800-ąsias linijas daugiausia naudoja visuomeninės organizacijos, teikiančios socialinę pagalbą telefonu. Nemokamos telefono linijos nėra populiarios tarp verslo įmonių iš dalies dėl to, kad jos vilioja išdykaujančius vaikus: apie 30 proc. skambučių sudaro tyčiniai niekiniai skambučiai. „Mūsų manymu, šis reiškinys neturėtų užkirsti kelio aukštesniems klientų aptarnavimo standartams. Kita vertus, kuo daugiau bus nemokamų telefono linijų, tuo kiekviena iš jų sulauks mažiau tyčinių skambučių“, – sakė p. Bortkevič.
800-asis numeris yra pasiekiamas visoje Lietuvoje. Jis nemokamas tiek skambinantiesiems iš fiksuotojo ryšio, tiek iš mobiliojo ryšio operatorių tinklų.