Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 11 07 /14:41

Skaitytoją išgąsdino vokas su žaidimo reklama

Sveiki, Noriu pasidalinti tuo ką radau savo pašto dėžutėje. Išvaizdus spalvotas laiškas su intriguojančia rėksminga afiša Dėmesio! Turiu Jums svarbią žinią. Atplėškite voką...
Sukčių laiškai
Laiškas

Skaitytojas Vytautas suglumo, paštu gavęs voką su žadamo prizo reklama ir ėmė įtarinėti kažką negera. Tačiau žaidimo rengėjai – UAB „Arpresa“ skuba nuraminti poną Vytautą: čia viskas legalu.

Skaitytojo laišką pateikiame kursyvu:

Sveiki, noriu pasidalinti tuo, ką radau savo pašto dėžutėje. Išvaizdus spalvotas laiškas su intriguojančia rėksminga afiša „Dėmesio! Turiu Jums svarbią žinią. Atplėškite voką nedelsdami! Dainius Martinaitis“. Nagi nagi, idomu... Renginių vedėjas Dainius Martinaitis, žinomas TV veidas ir renginių vedėjas.

Laiško gavėją bandoma sudominti legenda apie kažkokio didžiojo prizo finalo laimėjimą, jam siūloma laimėti net 100 000 Lt.

Tačiau, atplėšus turinį, viskas paiškėja. Veikiama pagal tą pačią pinigų išviliojimo schemą. Laiško gavėją bandoma sudominti legenda apie kažkokio didžiojo prizo finalo laimėjimą, jam siūloma laimėti net 100 000 Lt. Tačiau, norint dalyvauti, reikia užsisakyti ir nusipirkti siūlomą knygą, klijuoti lipdukus, pildyti anketą ir t.t. Pateikiamos laimėtojų istorijos, rašoma kad viskas tikra ir žaidimo finalai transliuojami per televiziją.

Bet iš tikrųjų, kaip ir daugelis norinčių tiesiog išvilioti pinigus, veikia pagal tą pačią schemą, bando gauti jūsų asmens duomenis ir parastumti savo niekam nereikalingą produkciją. Todėl, gavę tokį laišką, neužkibkite ant kabliuko ir pagalvokite, kokie siuntėjų tikslai.

Įmonės viešųjų ryšių vadovė Agnė Dvarionienė skuba nuraminti: čia viskas legalu

„Norėdami nuraminti nemaloniai nustebintą skaitytoją, galime patikinti, kad tokie laiškai yra viso labo kvietimas užsiregistruoti ir dalyvauti „Didžiajame žaidime“, kurį Lietuvoje jau beveik 10 metų organizuoja bendrovė „Arpresa“. „Didysis žaidimas“ – tai pagal visame pasaulyje naudojamą tarptautinės leidybos ir tiesioginės rinkodaros kompanijos Reader’s Digest modelį vykdomas žaidimas, kuris ne tik suteikia galimybę įsigyti įdomių knygų, puikių muzikos kolekcijų, įvairiausių grožio, sveikatos ir buities prekių, bet ir suteikia galimybę laimėti vertingų prizų, kurių vien Lietuvoje jau buvo išmokėta už daugiau nei 4 mln. litų. Skirtingai nuo kylančių abejonių, šis verslo modelis pasaulyje egzistuoja jau seniai – „Reader‘s Digest“ veikia beveik šimtą metų daugiau kaip 80 pasaulio šalių.

Norime pabrėžti, kad dalyvaujant mūsų organizuojamame žaidime, visiškai nebūtina ką nors pirkti, todėl teigimas, jog šiais laiškais yra siekiama apgaulės būdu išvilioti gyventojų pinigus, yra iš principo klaidingas.

Taip pat norime pabrėžti, kad dalyvaujant mūsų organizuojamame žaidime, visiškai nebūtina ką nors pirkti, todėl teigimas, jog šiais laiškais yra siekiama apgaulės būdu išvilioti gyventojų pinigus, yra iš principo klaidingas. Ir net, jeigu klientas užsiregistravęs dalyvauti tokiame žaidime, ateityje persigalvotų ir nebenorėtų išvis gauti jokių pasiūlymų, jis gali bet kada išreikšti savo valią paskambinęs žaidimo taisyklėse nurodytu telefono numeriu arba parašęs mums el. laišką.  Gavę tokį prašymą, mes iškart ištriname atitinkamus duomenis savo sistemose ir šiam konkrečiam žmogui jokių laiškų daugiau nebesiunčiame“, – rašo Agnė Dvarionienė, Viešųjų ryšių vadovė.

Sukčių laiškai
Laiškas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius