Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Studentai kviečiami dalyvauti verslo konkurse „Creative Shock“

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybė (ISM SA), prisijungdama prie „Tarptautinės verslumo savaitės“, organizuoja konkursą studentams „Creative Shock“.

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybė (ISM SA), prisijungdama prie „Tarptautinės verslumo savaitės“, organizuoja konkursą studentams „Creative Shock“. Visi Lietuvos studentai, besidomintys rinkodara, jos tendencijomis ar valdymu, yra kviečiami burtis į 3-4 asmenų komandas bei iki lapkričio 5 d. registruotis dalyvauti konkurse. Šių metų tema – rinkodara. Konkurso finalinę užduotį varžovams pateiks Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

„Dalyviams teks narplioti ne tik sudėtingas verslo situacijas, bet ir atlikti netikėtas kūrybines užduotis, – sako Tomas Montvilas, vienas iš konkurso organizatorių, – Renginio metu bus siekiama pažvelgti į rinkodaros naudą iš įvairių perspektyvų, skatinama pamiršti tradicinį apibrėžimą ir parodyti, kad, panaudojant inovatyvias idėjas, galima atkreipti žmonių dėmesį į socialines problemas bei paskatinti jas spręsti.“ Dalyvių laukia projekto partnerių – Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir UAB ,,Balticum TV“ paruoštos verslo situacijos, kurios pareikalaus ne tik žinių, bet ir strateginio mąstymo.

Užsiregistravusios komandos per 1 savaitę turės atlikti atrankinę konkurso rinkodaros užduotį „Real situation“. Taip pat dalyviai turės atlikti užduotį, susijusią su partizaniniu marketingu – „Buzz challenge“. Kiekvienai komandai bus paskirta socialine ir labdaringa veikla užsiimanti įmonė: „Maisto bankas“, „Nacionalinis kraujo centras“, „SOS gyvūnai“, „Kitas variantas“ ar „EEPA“, kurioms dalyviai turės sugalvoti rinkodarinę idėją, kuri sukurtų kuo didesnį skambesį, panaudojant kuo mažiau finansinių išteklių.

Gruodžio 3 d. penkios geriausiai atrankiniame etape pasirodžiusios komandos susirungs finale, kur per 2,5 val. atliks LiMA parengtą finalinę „Creative shock” konkurso užduotį. Varžovams bus pateikta situacija, kurią turės išnagrinėti ir pasiūlyti rinkodaros sprendimus. Konkurso komisija, kurią sudarys 8 kompetentingi rinkodaros ekspertai, vertins finalininkų kūrybiškumą, idėjų pagrįstumą bei kitus aspektus. Pagrindinis prizas, kurio steigėjas ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas  – verslo pietūs su Ilja Laurs, „GetJar“, vienos garsiausių mobiliųjų aplikacijų kompanijų pasaulyje, direktoriumi. Be to, finalinę konkurso dieną LiMA nariai skaitys atviras paskaitas dalyviams ir visuomenei apie rinkodarą.

Pirmą kartą organizuojamas projektas „Creative shock“ yra kasmet rengiamos „Tarptautinės verslumo savaitės“ dalis.  Tai – daugiau nei 50 šalių vykstantis renginys, kurio metu milijonai jaunų žmonių skatinami atrasti savyje kūrybiškumo, inovatyvumo ir verslumo galias.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt