Savaitę trukusi Lietuvos tinklaraščių savireklamos akcija baigėsi sėkmingai. Prisijungus daugiau nei 100 tinklaraščių, akcija buvo masiškiausia nevaldomo nuorodų apsikeitimo iniciatyva per visą Nepriklausomos Lietuvos istoriją.
Interneto portalams ir atskiriems tinklalapiams vengiant publikuoti nuorodas į kitus tinklalapius, tinklaraščiai tokio užsispyrimo neturi. Tinklaraščių autoriai nuorodas supranta kaip galimybę praturtinti savo turinį, suteikiant tekstams (ir skaitytojams!) papildomos vertės. Tuo tarpu dauguma komercinių tinklapių (su retomis išimtimis, kaip kad 15min.lt) vengia publikuoti nuorodas, manydami, esą jomis sekdamas skaitytojas gali palikti tą tinklalapį ir pabloginti reklamdaviams pateikiamus lankomumo rodiklius.
Tinklarašiai taip nemano, nes ir reklamdavių dauguma jų neturi. Rašo asmeninių paskatų vedini apie tai, kuo patys domisi. Pateikia savo nuomonę apie reiškinius, komentuoja tai, kas vyksta jų gyvenime, dalijasi atradimais ir patirtimi.
Tinklaraščius rašo ir žinomi žmonės (tokie kaip Aurelijus Katkevičius, Artūras Račas ar Andrius Užkalnis), ir tokie, kurių pavardės niekam nežinomos (tačiau tai nė motais tūkstančiams skaitytojų). Rašo studentai, moksleiviai, specialistai, verslininkai, įmonės, žurnalistai, rašytojai, politikai, muzikantai, ekstremalai, kulinarai ir t.t. - visi, kas nori pasidalinti savo pastebėjimais ir įžvalgomis.
Tinklaraščių savireklamos savaitė buvo skirta pasidalinti skaitytojais ir kartu padrąsinti juos labiau pasitikėti pilietine žiniasklaida.