Publikuota: 2013 balandžio 24d. 07:00
Ji24.lt

Daktaro Ozo dieta. Paprasti triukai, padedantys lieknėti

Lieknėjimo teorijų yra begalė. Kuri iš jų teisingiausia, deja, niekas nepasakys. Šiuo atveju geriausias patarėjas – tai jūsų pačių organizmas...
Perkant daržoves
Fotolia nuotr. / Perkant daržoves

Jūsų dėmesiui dar vienas požiūris. Populiarusis daktaras Ozas siūlo išbandyti jo siūlomus triukus, kurie paskatins jus neskausmingai, bet itin sveikai suformuoti savo mitybos planą, jau po kelių savaičių duodantį pastebimų rezultatų.  

 

► Žvilgtelėkime į šaldytuvą ir spinteles. Kas jose? Pabandykite atsikratyti produktų su paprastuoju cukrumi, baltaisiais miltais, prisotintais riebalų (ypač perdirbtų), ir sirupų (šie tikra cukraus bomba!). Juk dažniausiai skanaujame tai, ką randame namuose. Ar ne paprasčiau atsikratyti pavojingų produktų, kurių  griebiamės tik sulaukę progos? Daktaras Ozas pataria susižavėti šviežiais ir sveikais, liesais baltyminiais produktais, kruopų patiekalais.

 

► Suvartokite 100 kalorijų mažiau. Kasdien jums tai kainuos nedaug pastangų, bet per metus galima numesti net iki 6 kg! Tiesiog atsisakykite prasto įpročio mėgautis gazuotais saldžiaisiais gėrimais, užkandžiais, traškučiais, sausainiais. Puiku, jei sumažinsite maisto porcijas, nes toks būdas padeda apgauti ir akis, ir skrandį. Todėl, jei turite galimybę, rinkitės mažesnes lėkštes.

 

► Būkite pasiruošę. Kartais apetitas aptemdo protą ir visa dieta nueina šuniui ant uodegos. Juk pakanka tik įsivaizduoti, kokį gardėsį... Ką tokiu pavojingu atveju daryti? Išgerkite drungno vandens stiklinę, suvalgykite kelis saldžius džiovintus vaisius (pvz., mirkytas figas ar slyvas). Svarbu atminti, kad jūsų aplinka ir emocijos turi didelę įtaką valgymo įpročiams. Taigi, jei, mesdama svorį, turite galimybę pasikalbėti su žmogumi, kuris taip pat vargsta su papildomais kilogramais, tuomet pirmyn! Tai jums padės nepalūžti sunkiu metu.

 

► Atminkite, kad lengviausia būti apkūniam. Daug sunkiau atsikratyti papildomo svorio. Na, o sveikiausia ir protingiausia būtų tiesiog neleisti tam svoriui augti tiek, kad paskui tektų sunkiai vargti jį metant. Taigi būkite sveiko proto ir išmokite apgauti savo skrandį. Tarkime, tam idealiai tinka raudona paprika ar cinamonas. Šie prieskoniai ne tik pagerins patiekalų skonį, bet ir numalšins norą pasimėgauti saldėsiais.

 

► Pusryčiams rinkitės trintus vaisių ir daržovių arba žaliuosius koktelius. Jie suteikia energijos, yra greitai paruošiami, be to, garantuoja sotumo jausmą.

 

Išbandykite!

Fotolia nuotr. / Pusryčių kokteilis
Fotolia nuotr. / Pusryčių kokteilis

 

 

PUSRYČIŲ KOKTEILIS

R. Plonytės nuotr. / Trispalvis kokteilis
R. Plonytės nuotr. / Trispalvis kokteilis

 

 

TRISPALVIS KOKTEILIS

Fotolia nuotr. / Energizuojantis kokteilis
Fotolia nuotr. / Energizuojantis kokteilis

 

 

ENERGIZUOJANTIS KOKTEILIS

 

 

► Apsilankykite pas gydytoją, kad jis įvertintų jūsų sveikatos būklę. Kraujospūdis, juosmens apimtis, svoris, cholesterolio kiekis ir cukraus kiekis kraujyje – paprasti tyrimai gali kuo puikiausiai atskleisti, ar iš tiesų gerai jaučiatės ir kaip tinkamai savimi pasirūpinti.

 

► Nesvarbu, ką jums žada stebuklingos dietos. Sveiko ir gražaus kūno neturėsite, jei pakankamai nejudėsite. Duokite darbo raumenims! Vaikščiokite, plaukiokite, bėgiokite, mankštinkitės, tik žinoma, prieš renkantis sporto šaką pasitarkite su specialistais. Kad jaustumėtės žvaliai, sveikai ir energingai, kad greičiau ir sėkmingiau lieknėtumėte, Daktaras Ozas rekomenduoja nueiti kasdien 10 tūkstančių žingsnių. Galite netgi įsigyti tokį dalykėlį, kaip žingsniamatis (ši funkcija būna integruota ir daugelyje šiuolaikinių telefonų): šis ne tik suskaičiuos, kiek nuėjote, bet ir sudegintų kalorijų kiekį. Puikus paskatinimas lieknėti! Taip pat galite išbandyti ir daktaro Ozo mankštą, kuri trunka vos 7 minutes. Juk tiek atrastų net ir labiausiai užsiėmęs žmogus.

VIDEO: Daktaro Ozo 7 minučių mankšta

 

► Taip, lieknėjimas nelengvas dalykas. Jeigu jau pasitikrinote sveikatą, ryžotės išmesti perdirbtus maisto produktus, pradėjote judėti ir sveikiau maitintis, dar kartelį siūlome pasidomėti, pro ką parduotuvėje geriau nepraeiti: grūdai, džiovinti vaisiai, riešutai, šviežios daržovės ir vaisiai, pomidorų, spanguolių sultys, nesmulkintų grūdų makaronai, rudieji ryžiai, avižiniai dribsniai, chia sėklos... O svarbiausia tinkamas nusiteikimas!

 

Naudota medžiaga www.doctoroz.com

Skaityti visus komentarus 2
Komentuoti straipsnį
PRISIMINTI
ATSTATYTI
Pranešti klaidą
Pažymėkite klaidą tekste, pele paspaudę kairijį pelės klavišą
Užpildykite klaidos formą ir išsiųskite
Komentuoti
* - privalomi laukai

Komentaras įrašytas

Naujausi komentrai

Komentarų nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Kategorijos pabaiga