Publikuota: 2013 gegužės 6d. 07:00
Ji24.lt

Kiek mums reikia miego?

Miego trūkumas paverčia mus irzliais, piktais ir kamuojamais nuolatinio nuovargio žmonėmis. Juk jeigu gerai neišsimiegame, tuomet ir svoris ima augti, spartėja senėjimo procesas, o pajuodę ratilai po akimis visai nepuošia mūsų. Taigi pasitikrinkite, ar pakankamai sau skiriate dėmesio ir kiek laiko turėtų miegoti mūsų mažyliai?
Miegas
Fotolia nuotr. / Miegas

♦ Naujagimiai miega kone visą parą. Nuo 0 iki 2 mėnesių mažyliams tiesiog būtina saldžiai miegoti mažiausiai 12–18 valandų.

♦ Kūdikiai nuo 3 mėnesių iki 1 metų  taip pat mėgėjai pasnausti. Miego jiems reikia maždaug 14–15 valandų.

♦ Vaikai nuo 1–3 metų neatsispiria popiečio miegeliui, tad jiems būtina pamiegoti 12–13 valandų.

♦ Šiek tiek vyresni 3–5 metų ikimokyklinukai per parą turėtų miegoti maždaug 11–12 valandų.

♦ 5–12 metų vaikai vidutiniškai miega 10–11 valandų.

♦ Kad paaugliai (12–18 metų) jaustųsi puikiai, miegoti turėtų 8,5–10 valandų.

♦ Na, o suaugusieji nuo 18 metų su amžiumi miega vis mažiau. 7–8 valandos miego – pakankamas laikas atsigauti ir leisti kūnui bei smegenims pailsėti.

♦ Beje, dienos miegas, kaip teigia specialistai, irgi nėra toks prastas pasirinkimas, kaip buvo manoma anksčiau. 15–30 min. miego – ir jūs jau žvali, atgavusi jėgas. Jei tik yra galimybė dienos metu pasnausti grožio miego, nepraleiskite jos.

P. S. Miegas – tai ne tik mūsų organizmo atokvėpis, bet ir daili išvaizda. Ne veltui amžinai žavi aktorė Catherine Deneuve miegą vadina savo grožio paslaptimi.

Skaityti visus komentarus 1
Komentuoti straipsnį
PRISIMINTI
ATSTATYTI
Pranešti klaidą
Pažymėkite klaidą tekste, pele paspaudę kairijį pelės klavišą
Užpildykite klaidos formą ir išsiųskite
Komentuoti
* - privalomi laukai

Komentaras įrašytas

Naujausi komentrai

Komentarų nėra
Į viršų

Kitos naujienos

Gyvenkite sveikai

Vitaminas, apsaugantis nuo krūties vėžio

Dėl vėžinių ląstelių susidarymo dabar girdime itin daug diskusijų. Kaltinami ir gyvulinės kilmės maisto produktai, ir deginimasis saulėje, ir genetika (nors nėra tiesioginių įrodymų, kad ši liga paveldima). Tačiau mokslininkai sutelkė dėmesį į vieną vitaminą, kurio privalu gauti, ypač moterims.
Gyvenkite sveikai

Žaliavalgystės puoselėtojas P. Jaruševičius pataria, kaip sudaiginti sėklas ir kviečių želmenis

Pavasaris lyg vėjas įskriejo ne tik į mūsų širdis, bet ir į lėkštes. Riebų ir sunkų maistą daugelis trokšta pakeisti lengvomis ir šviežiomis salotomis, daigais, vaisiais. Taigi dabar pats metas paskanauti naujo ir gardaus.
Gyvenkite sveikai

Kaip kovoti su kojų prakaitu? 14 

Itin stipriai prakaituojančios kojos gali sukelti ne tik estetinių, bet ir fiziologinių bėdų.
Gyvenkite sveikai

Stiprink raumenis teniso kamuoliuku! Žvaigždžių trenerės patarimai

Tam, kad palaikytumėte tobulas kūno formas, tikrai nebūtina išleisti krūvos pinigų sporto klubo abonementams ar brangiems treniruokliams.
Gyvenkite sveikai

Plokščiam pilvukui – 10 gėrimo idėjų

Dietologai ir mitybos specialistai rekomenduoja per dieną išgerti bent kelis litrus vandens. Tačiau paprastas vanduo įtinka ne visiems. Kuo jį paskaninti?
Gyvenkite sveikai

Madonnos pamėgta Mėnulio dieta: 3 kg per dieną kaip nebūta! 10 

Mėnulio dietos laikosi netgi tokios pasaulinio garso žvaigždės kaip Madonna ir Demi Moore. Ši dieta padeda numesti iki 3 kg per parą esant pilnačiai arba jaunačiai. Ar iš tiesų ji verta tokio didelio dėmesio?
Gyvenkite sveikai

Neįtikėtina jogurto nauda jūsų grožiui ir sveikatai

Ar žinojote, kad jogurtas gražina odą, lengvina skrandžio skausmus ir puikiai valo žalvarį? Šiame pieno produkte gausu gerųjų bakterijų, kurios gerina virškinimą, stiprina imuninę sistemą ir mažina kraujo spaudimą.
Gyvenkite sveikai

Nagų grybelis: simptomai ir gydymo procesas 19 

Nagų grybelis, medicinoje vadinamas onichomikoze, yra lėtinė grybelinė rankų arba kojų nagų infekcija, galinti stipriai pažeisti ar netgi visiškai sunaikinti nago plokštelę.
Gyvenkite sveikai

Pedikiūras grožio salone: kokie pavojai tyko?

Pagaliau atėjo ilgai lauktas pavasaris, netrukus sulauksime ir pačio šilčiausio metų laiko – saulėtosios vasaros. Giliai į spintą įkišusios aulinukus, trauksime lauk atviras basutes ir pagaliau galėsime grožėtis dailiu ir spalvingu pedikiūru!
Gyvenkite sveikai

7 netikėtos organizmo reakcijos į stresą

Šiandien, atrodo, nė vienas pokalbis neapsieina be streso. Kur tik pasisuksi, už kampo laukia įtampa: rytinės automobilių spūstys miesto gatvėse, skubėjimas į darbą, konfliktai... Kaip į tai reaguoja mūsų organizmas?