Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sveikuoliški desertai – vos 100 kalorijų!

Varškės kremu įdaryti kepti obuoliai
A. Černės nuotr. / Varškės kremu įdaryti kepti obuoliai
Šaltinis: Ji24.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pavasaris - pokyčių metas. Norisi pakeisti šukuoseną, stilių, perdažyti kambario sienas, pakeisti gyvenimo būdą. Griežtai sau tariam: daugiau judėsim, sveikiau valgysim. Tik štai tą kavą gurkšnoti be deserto taip sunku ir liūdna… O gal yra išeitis?

„Nėra padėties be išeities“ – byloja liaudies išmintis. O šių dienų karta pridurtų: „Jeigu nori, tai reikia.“ O juk deserto tikrai norisi, kad ir kaip garsiai braškėtų džinsai, tiesa? Ką gi, problemos sprendimas štai čia, jūsų kompiuterio ekrane. Tai desertai: skanūs, saldūs, tiesiog puikūs, bet... nekaloringi! Taip taip, tai tiesa, būna ir tokių stebuklų; būna ir saldžių desertų, kurių porcijos kaloringumas siekia vos šimtą kilokalorijų, o kartais nė tiek. 

Tokių desertų tikrai ir patys žinote ne vieną. Galim pradėti skaičiuoti: vaisiai, glaistyti šokoladu; stiklinėje su jogurtu susluoksniuoti vaisiai ir uogos; įvairiausi želė desertai; pieno kokteiliai; vaisių glotnučiai; naminiai šerbetai; nedideli sveikuoliški grūdų batonėliai... Na, ir dar trys, kuriuos šįkart siūlome išbandyti: gaivinantis šaldytų bananų ir riešutų sviesto desertas, purus ir burnoje tirpstantis graikiško jogurto suflė bei iš naujo atrasti cinamonu kvepiantys varške įdaryti kepti obuoliai.

Ar šie desertai skanūs, saldūs ir raminantys kalno šokolado ištroškusius vidinius demonus? Tikrai taip! Tokį nekaltą malonumą sau leisti tikrai galite. Nors ir kasdien po vieną!

Graikiško jogurto suflė – purus, lengvas, burnoje tirpstantis desertas. Švelnaus skonio ir nelabai saldus, tačiau, jei norite, visuomet galite pagardinti mėgstamais priedais: vaisiais, uogomis, ledais, plakta grietinėle, šlakeliu karamelės.

Receptas: Graikiško jogurto suflė
5 asmenims
Pagaminsite per 30 min.
2.7 / 16
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Jogurtas: 180.00 g (graikiško lieso)
Kiaušiniai: 2.00 vnt. (didelių - 2 baltymai ir 2 tryniai)
Miltai: 2.00 valg. š.
Druska: 1.00 žiupsnelis
Vanilės ekstraktas: 1.00 arbat. š. (0,5)
Citrinos: 1.00 vnt. (0,5 - nutarkuotos žievelės)
Cukrus: 25.00 g (25 - suflė ir žiupsnelis formelių apibarstymui)
Sviestas: 1.00 vnt. (mažas gabalėlis - formai patepti)
Kaip gaminti
  1. Įkaitinkite orkaitę iki 180 ºC temperatūros.
  2. Mažu gabalėliu sviesto labai plonai ištepkite penkias mažas kepimo formeles. Apibarstykite trupučiu cukraus.
  3. Dubenyje elektriniu plaktuvu išplakite graikišką jogurtą, kiaušinių trynius, miltus, druską, vanilę ir nutarkuotą citrinos žievelę.
  4. Kitame dubenyje elektriniu plaktuvu išplakite kiaušinių baltymus iki minkštų putų.
  5. Suberkite cukrų ir toliau plakite baltymus iki standžių, bet ne kietų putų. 
  6. Trečdalį plaktų baltymų sudėkite į graikiško jogurto plakinį ir lengvai išmaišykite.
  7. Sudėkite likusius baltymus ir vėl lengvai išmaišykite. Nepermaišykite.
  8. Paruoštą masę paskirstykite į penkis kepimo indelius.
  9. Kepkite įkaitintoje orkaitėje apie 15 minučių, kol suflė iškils ir taps gražiai rusvos spalvos.
  10. Kol suflė kepa, nedarinėkite orkaitės durelių.
  11. Patiekite nedelsiant. Skanaus!

Šaltas ir gaivus bananų ir riešutų sviesto kokteilis tobulai subalansuotas šiltoms pavasario dienoms. Norėdami įvairesnių skonių, žemės riešutų sviestą galite keisti šokoladiniu riešutų sviestu, medumi ar karamele. Vietoje bananų galite naudoti kitokius šaldytus vaisius ar uogas, o vietoje graikinių riešutų galite rinktis šokolado gabalėlius.

Receptas: Šaldytas bananų ir riešutų sviesto kokteilis
3 asmenims
Pagaminsite per 1 val.
4.1 / 7
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Bananai: 2.00 vnt.
Sviestas: 1.00 valg. š. (žemės riešutų)
Pienas: 250.00 ml
Graikiniai riešutai: 1.00 sauja (nebūtina)
Kaip gaminti
  1. Bananus nulupkite, supjaustykite vidutinio dydžio gabalėliais, sudėkite juos į maišelį ar indelį ir dėkite į šaldymo kamerą.
  2. Palaikykite, kol bananai visiškai užšals.
  3. Užšalusius bananus išimkite iš šaldymo kameros ir sudėkite į maisto smulkintuvą.
  4. Įdėkite į smulkintuvą šaukštą riešutų sviesto, supilkite šaltą pieną.
  5. Plakite, kol gausite visiškai vientisą masę.
  6. Supilkite į taures ar stiklines. Apibarstykite graikiniais riešutais ir patiekite nedelsiant. Skanaus!

Nors varškės kremu įdaryti kepti obuoliai labiausiai įprasti rudens sezonui, galite jį ruošti visada, kai tik turite obuolių ir varškės – desertas ne mažiau skanus pavasarį ar vasarą. Kepti obuoliai skaniausi yra vos tik ištraukti iš orkaitės, dar šilti. Nepamirškite į varškę įmaišyti žiupsnį cinamono, kuriuo kvepės visi namai, taip pat saujelę mėgstamų riešutų ar džiovintų vaisių.

Receptas: Varškės kremu įdaryti kepti obuoliai
4 asmenims
Pagaminsite per 40 min.
4.0 / 25
Peržiūrėti detalesnę informaciją
Ingredientai
Obuoliai: 4.00 vnt. (vidutinio dydžio)
Varškė: 110.00 g (liesos)
Medus: 2.00 valg. š. (1 arbat. š. - obuoliams ir 1 valg. š. - apliejimui)
Vanilinis cukrus: 1.00 žiupsnelis
Cinamonas: 1.00 žiupsnelis
Citrinos: 1.00 vnt. (0,5 - nutarkuotos žievelės)
Graikiniai riešutai: 1.00 sauja
Kaip gaminti
  1. Įkaitinkite orkaitę iki 180 ºC temperatūros.
  2. Obuolius nuplaukite, nupjaukite viršūnėles prie kotelio ir išskobkite, palikdami neplonas sieneles. Šonus subadykite šakute, kad kepdami obuoliai „nesusprogtų“.
  3. Į dubenėlį sudėkite varškę, medų, vanilinį cukrų, cinamoną ir tarkuotą citrinos žievelę.
  4. Gerai išmaišykite ir ištrinkite šakute iki vientisos masės. Šia mase įdarykite obuolius. Kepkite įkaitintoje orkaitėje apie  20–25 minutes, kol obuoliai suminkštės.
  5. Obuolius patiekite šiltus, apipiltus skystu medumi ir apibarstytus saujele graikinių riešutų.

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Ji24