Visos leidyklos „Hachette“ knygos, suplanuotos šiems metams, „Amazon“ puslapyje pažymėtos kaip neparduodamos. Tiesa, galime įsigyti jų elektronines ir audioversijas.
Iš „Amazon“ taip pat pašalintos reklamos, kuriose anonsuojamos būsimos šios leidyklos knygos.
Anksčiau „The New York Times“ rašė, kad „Amazon“ darė spaudimą „Hachette“ – pavyzdžiui, jos knygų pristatymas klientams išaugo iki kelių savaičių. Leidėjai tvirtina, kad „Amazon“ piktnaudžiauja savo galia ir naudoja savo įtaką dominuojančios padėties išsaugojimui ir stiprinimui.
„Amazon“ atstovai atsisako komentuoti šią situaciją, tačiau vokiečių leidyklai „Bonnier“, kuri atsidūrė panašioje situacijoje, pripažino, kad siuntinių stabdymai tiesiogiai susiję su „kainų politika elektroninėje knygų rinkoje“.