Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai vis labiau domisi vyno kultūra

Penktadienį Vilniuje prasideda didžiausia tarptautinė vyno paroda Baltijos šalyse „Vyno dienos 2014“. Tikimasi, kad šiais metais ją aplankys apie 4,5 tūkst. vyno mėgėjų. Pasak parodos koordinatorės Agnės Dirgėlienės, šis skaičius kiekvienais metais didėja maždaug 20–25 proc., o tai rodo, kad Lietuvoje vynas tampa vis populiaresniu gėrimu.
Pora restorane
Pora restorane / 123rf.com nuotr.

„Šiemet renginyje dalyvauja 50 gamintojų ir importuotojų, iš kurių net 40 yra vietiniai. Visi jie pristatys šimtus įvairių gėrimų. Pradedant aukščiausios kokybės vynu ir baigiant japoniška sake, alumi ir net kava. Svečiams taip pat paruošėme ne vieną įdomų renginį. Pavyzdžiui, vyks 1855 m. klasifikuotų geriausių augimviečių tarybos (Conseil des Grands Crus Classés en 1855) degustacija su „Chateau Batailley“ ir „Chateau Lynch Moussas“ atstovu Peeru Pfeifeeru bei Gravo klasifikuotų augimviečių asociacijos (L’Union des Cru Classés de Graves) degustacija su „Domaine de Chevalier“ atstovu Remy Edange“, – vardijo renginio koordinatorė A. Dirgėlienė bei pridūrė, kad dėmesio verta ir sakės degustacija, kurią ves „Born“ sakės gamintojas iš Japonijos Atsuhide Kato.

Tuo tarpu jau ne pirmus metus parodoje dalyvaujančios bendrovės „Alita“ generalinis direktorius Vaidas Mickus sako, kad tokiame renginyje dalyvauti yra ne tik garbė ar prestižas, bet ir būtinybė, nes tai būdas akis į akį pabendrauti su žmonėmis, kurie gali atvirai pasakyti savo nuomonę apie ragautus gėrimus.

„Šiais metais daugiausiai dėmesio skiriame putojančiam vynui. O jei tiksliau – rislingui. Šis vynas populiarus visame pasaulyje, Lietuvoje – taip pat. Jis priskiriamas prie geriausio baltojo vyno rūšių, yra itin mėgstamas dėl kvapnumo, ilgaamžiškumo ir galimybės derinti prie įvairių patiekalų. Todėl nutarėme šiemet būtent jį pristatyti vartotojams“, – sakė V. Mickus.

Jo teigimu, šiemetinė paroda žada būti itin įvairi ir gausiai lankoma, tad progų išgirsti nuomonių ar komentarų bus apstu. Vis dėlto bendrovės „Alita“ vadovo teigimu, jie parodoje dalyvauja ne tik dėl to.

„Mes jau seniai nešame vyno, ypač putojančio, kultūros vėliavą Lietuvoje. Todėl jaučiame pareigą žmonėms parodyti, kad kokybiškas vynas gaminamas ne tik užsienyje, bet ir mūsų šalyje“, – tikino V. Mickus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius