Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Calvin Klein“ provokuoja: naujojoje reklaminėje kampanijoje – karštos poros ir sekstingas

„Calvin Klein“ reklaminės kampanijos niekada nebuvo nykios ir beveidės. Greičiau atvirkščiai – daugeliui jų lipo epitetai „drąsu“, „seksualu“, „agresyvu“. Jokia išimtis ir ką tik pasirodžiusi artėjančio rudens reklaminė kampanija, kurioje – ir nuotraukose, ir vaizdo klipe – žaidžiama akivaizdžiomis užuominomis į sekstingą.
„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija
„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija / „Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr.

Nežinantiems, kas šiuo žodžiu įvardijama, priminsime, jog seksingas –  tai reiškinys, kai (dažniausiai) paaugliai siuntinėja vienas kitam intymaus pobūdžio trumpąsias žinutes ar erotiškas savo, apsinuoginusio ar visai nuogo, nuotraukas.

Kol psichologai ir pedagogai skambina pavojaus varpais dėl šio reiškinio paplitimo ir neretai skaudžių padarinių, žymusis mados prekės ženklas teigia, jog reklaminę kampaniją kūrė atsižvelgdamas į tai, kas šiuo metu aktualu jauniems žmonėms. Kampanija taip ir pavadinta – „raw texts, real stories“. 

„Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr./„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija
„Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr.

Spalvotose ir juodai baltose nuotraukose įamžinti vaikinai ir merginos, vilkintys naujosios „Calvin Klein“ kolekcijos rūbus – jie glamonėjasi, raivosi lovoje, yra sustingę erotiškose pozose. Nuotraukose įterpti tekstiniai elementai su, rodos, nedaug pasakančiomis, bet akivaizdžiai provokuojančiomis žinutėmis. Nuotraukų autorius – žymus mados fotografas Mario Sorenti, fotosesija kurta Niujorke.

TAIP PAT SKAITYKITE: Žymioji vestuvinių suknelių kūrėja Vera Wang naujausiai reklaminei kampanijai pasirinko juodą spalvą

„Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr./„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija
„Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr./„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija
„Calvin Klein“/Mario Sorenti nuotr./„Calvin Klein“ 2015 m. rudens reklaminė kampanija

Kampanijos vaizdo klipe sekstingas dar akivaizdesnis – vos per kelias minutes čia papasakojamos net kelios seksualumu alsuojančios istorijos, su nusirenginėjimais, glamonėmis, intymiomis žinutėmis ir nuotraukų siuntinėjimu. Pavyzdžiui, vienos iš istorijų herojai – pora – vaikinas ir mergina, – prie kurios prisijungia trečia mergina, kita siužeto linija pasakoja apie dviejų vyrukų pasimatymą pritemdytame biure... 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius