Antradienį viso pasaulio žiniasklaida su savo skaitytojais dalijasi klipu, kuriuo „H&M“ reklamuoja naujausią, rudens, drabužių kolekciją. Tik patys rūbai šįsyk lieka kiek antrame plane, nes šia kampanija populiarusis prekės ženklas „švenčia įvairovę bei siekia įkvėpti moteris būti savimi ir atrasti savo asmeninį stilių“.
Vaizdo klipe, kurio muzikiniu fonu tapo amerikiečių dueto „Lion Babe“ perdainuota daina „She's a Lady“ pasirodo būrys įkvepiančių, labai skirtingų moterų – lieknų ir apvalesnių, jaunų ir vyresnių, tamsios odos ir strazdanotų, liaunų ir raumeningų. Reklaminiame klipe nusifilmavo „plius dydžio“ modeliai Paloma Elsesser ir Katy Syme, translytis modelis Hari Nef, 72-ejų buvęs modelis ir aktorė Lauren Hutton, boksininkė Fatima Pinto ir daugelis kitų.
Kaip teigiama kompanijos išplatintame pranešime, daina klipui pasirinkta neatsitiktinai – ja siekiama akcentuoti, kokia yra moderni moteris – drąsi, savita, nesitaikstanti su klasikiniais stereotipais.