Pasak menininkės G. Pintukaitės, kiekviena iš 15-os suknelių sukurta aplankius ypatingiems pajautimams – nė vienas audinys nebuvo specialiai pirktas konkrečiam sumanymui, o aksesuarai gimdavo netikėčiausiomis aplinkybėmis, kartais jais tapdavo realaus pasaulio objektai. Net dizainerės šuo Nesė pristatymo vakarą buvo papuoštas ypatingu šeimininkės rankomis sukurtu drabužiu.
Kūrėja, pristatydama savo naująją kolekciją, teigė, kad „kiekvienas drabužis – unikali istorija, kalbanti apie vidinį pasaulį. Jei norite pajusti moters emocijas, įkūnytas kiekviename drabužyje, ir prisiliesti prie „čia ir dabar“ išgyvenamų, asmenybių realiu laiku atliekamų monospektaklių, atskleidžiančių, kad drabužį toliau kuria ir pratęsia tas, kas jį vilki, ši kolekcija gali būti jums artima“.
Kolekcijoje gausu unikalių raštų ir faktūrų audinių, turtingų istorija ir spalvine gama, – senovinės dovanos, įvairios kūrėjos radybos teatrų užkulisių „lobynuose“, močiučių palėpių atradimai – viskam G. Pintukaitė suteikė naują gyvenimą ir šiuolaikiškas formas.
Kūrėjos sukneles, kaip gyvą paveikslą, sekmadienio vakarą kūrė balerinos Natalija Dmuchova ir Anastasija Semaško.
Poetė Renata Žiūkaite atskleidė moters ir laiko santykį. Jos demonstruota suknelė turi ypatingą istoriją – iš pradžių Grytė ją kūrė sesei Gabrielei, bet sulaukusi nemažai kritikos, nusprendė nutolti nuo pirminės koncepcijos ir įkūnyti joje savas vasaros vizijas.
„Galerijos555“ erdvėje, tarp Grytės tapytų paveikslų, sužibėjo ir neįtikėtiną istoriją turintis rūbas – medžiaga, iš kurios sukurta suknelė „Trisdešimt gėlių“, buvo rasta močiutės palėpėjė, sugraužta žiurkių. Kūrėjai teko gerokai pasukti galvą, kaip išsaugotą unikalų audinį ir jį prikelti naujam gyvenimui. Receptas buvo rastas – suknelę išgelbėjo 30 gėlių.
Jaunimo dramos teatro aktorė Dovilė Šilkaitytė įkūnijo moteriškumo paieškas, minimalizmą kūryboje ir pristatė senovinio kraičio audinius, prabylančius tyla.
Smuikininkė Danielė Brekytė pasipuošė naujausia kolekcijos suknele, dar kartą patvirtindama, kad viskas, kas mus supa, yra meno kūrinys.
Visur spėjanti mama Ilona Larionova sulaužė nusistovėjusius standartus visa esybe deklaruodama, kad koketė su Viktorijos laikų suknele – cukrumi apibarsto pilko miesto kasdienybę.
Tango šokėja Dagna Šarvienė atskleidė ypatingas moters pajautas, vizijas ir netikrumo akimirkas, subtiliai sulig kiekvienu šokio žingsneliu nugludindama vilkėtos aksominės suknelės švelnumą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Pasirodė antrasis žurnalo brandžioms moterims „LAIMA Velvet“ numeris
Atlikėjos Gabrielė Pintukaitė ir Aušrinė Garsonaitė moterims priminė, kad vienas iš svarbiausių gyvenimo rūbų yra skirtas vestuvėms. Kurdama nuotakų sukneles, Grytė Pintukaitė deklaruoja, kad moteris turi laisvai kvėpuoti
Akordeonistė Rasa Matuliūkštytė, pasipuošusi ekstravagantišku, tačiau gyvenimą gerbiančiu apdaru, savo buvimu ČIA IR DABAR patvirtino, kad svarbu viskas – nuo asmenybės, audinio, jo spalvų iki kūno dizaino!
Atlikėja Indrė Launikonytė dovanojo ne juodą juodos spalvos laiką, o laidų vedėja Dileta Nenėnė sukūrė ypatingą ryšį tarp asmenybės ir rūbo.
Dailininkė Meda Norbutaitė prakalbino pirmąją kolekcijai sukurtą suknelę ir užmezgė su ja raudonai erdvėje besiplaikstantį ryšį.
Renginio vedėjai Žydrei Dargužytei menininkė patikėjo jai labai brangią suknelę, išgyvenusią ypatngą istoriją – tai bene daugiausiai kartų perkurtas dizainerės drabužis – Grytė norėjo rūbą tobulinti tol, kol jis ras savitą išraišką kūrybiškame laike.