Pirmieji „Vito“ egzemplioriai bus varomi galine ašimi. Į mikroautobusą bus galima pakrauti 1369 kilogramų krovinį. Kiek vėliau ketinama gaminto ir priekine ašimi bei visais ratais varomas versijas.
Gamintojai deklaruoja, kad naujasis „Vito“ – talpiausias savo savo klasės automobilių. „Panel“, „Crew“ ir „Tourer“ modifikacijų „Vito“ modeliai skirsis ratų baze ir kėbulo ilgiu. „Vito“ ilgis sieks 4895, 5140 arba 5730 milimetrų.
Priekine ašimi varomi „Vito“ bus aprūpinti 65 arba 84 kilovatų galios, 1,6 litro darbo tūrio dyzeliniais varikliais. Galine ašimi arba visais ratais varomi „Vito“ turės 2,15 litro darbo tūrio taip pat dyzelinu varomą motorą. Gamoje numatyti trys galingumo versijos – 100, 120 ir 140 kilovatų.
Kartu su visais varikliais bus komplektuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, tačiau atskirai bus galima rinktis ir septynių laipsnių automatinę transmisiją.
„Panel“ ir „Crew“ modifikacijos bus labiau pritaikytos vežti kroviniams, o „Tourer“ versija turės kiek minkštesnes spyruokles ir jautresnius amortizatorius, kad būtų užtikrinamas komfortas.
Visi modeliai bus aprūpinti diskiniais stabdžiais, ESP sistema ir aštuoniomis oro pagalvėmis. „Attention Assist“ sistema taip pat bus standartinės įrangos sąraše. Taip pat automobiliuose įdiegta ir apie šoninį vėją perspėjanti technologija.
Naujasis „Vito“ prekybos salonuose atsirasti turėtų 2015-ųjų metų viduryje.