Unikalus spektaklis „Žmogaus metamorfozės garse“ vilniečiams pristatytas Vilniaus rotušėje.
Pamatyti šou scenoje panoro gausus būrys svečių: Nijolė Narmontaitė, Vilija Matačiūnaitė, Vytenis Pauliukaitis, Eugenijus Skerstonas, Robertas Janovskis ir Daiva Žeimytė, Eglė Grėbliauskaitė-Tursienė, Seržas Gandžumianas, Karolina Toleikytė su pusbroliu Oskaru ir kiti.
Iš viso spektaklio žiūrovams parodyti septynių šukuosenų meistrų – Kęstučio Šaikaus, Valerijus Gigevičiaus ir Justės Margaritos, Rūtos Šmolkaitės, Michailo Kodesnikovo, Irinos Zudovos ir Ramunės Vigelės – darbai.
Jie – išties įspūdingi: šukuosenos originalios, aukštos, masyvios, kai kurios net primenančios griežtas geometrines formas.
Stilistų darbus pristatė dešimtys skirtingo amžiaus modelių. Tai Valentino Masalskio vadovaujami Klaipėdos jaunimo teatro aktoriai, pirmasis profesionalus šiuolaikinio šokio teatras „Aura“, aktorė Ineta Stasiulytė, šokėjas Deividas Meškauskas ir kiti.
Kiekvieno iš menininkų darbai pristatyti tarsi atskiros kolekcijos – pasakojimai žiūrovams, kuriuose persipynę ir muzikos bei šokio menai.
Pasirūpinta ir modelių kostiumais, kurių būta įvairių: vieni – iš lino, kiti – iš plastiko, treti išsiskyrė minimalizmu.
Pavyzdžiui, viena iš šokėjų, pristačiusi Irinos Zudovos kūrybą, scenoje pasirodė iki pusės nuoga – segėdama tik sijoną ir vilkėdama tampres.
Tačiau publikos dėmesį kaustė ne tik šukuosenos. Išskirtinius vaidmenis sukūrė ir šokėjas D.Meškauskas bei jo mylimoji, aktorė I.Stasiulytė. Pora žiūrovams pasirodė pati pirmoji – atliko kosmoso tematika paremtą jausmingą modernaus šokio numerį.
Pop-up teatro choreografas – publikai iš TV šokių projektų pažįstamas Marijanas Staniulėnas, kompozitorius ir garso režisierius – šių metų Lietuvos eurovizinės dainos autorius Vytautas Bikus, šviesų dailininkas – jau daugiau nei dešimtmetį Oskaro Koršunovo teatro spektakliams apšvietimo sprendimus kuriantis Eugenijus Sabaliauskas, vaizdo projekcijų autorė – su TV projektais, režisierių, miuziklais, madų šou dirbanti vaizdo režisierė Vesta Mistake.
Pasak režisierės E.Purauskytės, spektaklis „Žmogaus metamorfozės garse“ išskirtinis tuo, kad pagrindinis herojus yra plaukai, o šukuosenų meistras – ne išpildytojas, kaip įprastame teatre, o režisierius, kurio sumanymą pildo visa komanda.
„Garsą pasitelkę kaip pagrindinę išraiškos priemonę, atspindime žmogaus virsmo kūrėju kelią“, – sakė E.Purauskytė.
Tokio spektaklio idėja kilo „Femina Bona“ vadovei Rasai Balčiūnienei. „Kirpėjų šou nėra naujiena, todėl, pajutę norą sukurti kažką nematyto, novatoriško, kartu su režisiere subrandinome idėją sukurti vienos dienos šukuosenos teatrą, suteikiantį galimybę žiūrovams mėgautis skirtingų meno rūšių sinteze – nuo muzikos ir šviesos iki dekoratyvinių menų bei kūno plastikos“, – kalbėjo ji.