Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reperė Nicki Minaj tapo naujosios „Roberto Cavalli“ kolekcijos reklaminiu veidu

Reperė Nicki Minaj tapo naujuoju mados namų „Roberto Cavalli“ reklaminiu veidu.
Nicki Minaj
Nicki Minaj / „Roberto Cavalli“ (Francesco Carrozzini) nuotr.

32 metų hiphopo žvaigždė reklamuos 2015 metų pavasario ir vasaros kolekciją, reklaminėje kampanijoje ją įamžino mados fotografas ir dainininkės Lanos Del Rey vaikinas Francesco Carrozzini.

Ketvirtadienį skelbdamas šias naujienas dizaineris Roberto Cavalli sakė: „Pasirinkau Nicki Minaj, nes ji įkūnija gyvą ir modernų Cavalli moters moteriškumą“.

„Pastaraisiais metais pripratome prie moterų, kukliai pasipuošusių drabužiais, kurie slepia jų kūno formas. Su šia kampanija norėjau pasiųsti įtaigią kontrtendencijos žinią“, – sakė dizaineris.

„Norėjau geismingos moters, kuri supranta savo kūną, kuri ne bijo pademonstruoti savo linkius, o veikiau paverčia juos stiprybe“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius