Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Supermodelis Naomi Campbell ir Jourdan Dunn – naujieji „Burberry“ kolekcijos veidai

Supermodelis Naomi Campbell ir Jourdan Dunn tapo naujaisiais „Burberry“ 2015-ųjų pavasario-vasaros kolekcijos veidais.
Naomi Campbell ir Jourdan Dunn
Naomi Campbell ir Jourdan Dunn / © Copyright Burberry/Testino

„Naomi ir Jourdan – tai dvi Britanijos ikonos, dvi stiprios ir gražios moterys bei du tobuli veidai mūsų naujajai kampanijai. Dirbti su jomis – milžiniška privilegija“, – sakė vyriausiasis „Burberry“ dizaineris ir vadovas Christopheris Bailey.

© Copyright Burberry/Testino/Naomi Campbell ir Jourdan Dunn
© Copyright Burberry/Testino/Naomi Campbell ir Jourdan Dunn

Sugalvota ir pasiūlyta Christopherio Bailey, reklaminė kampanija buvo patikėta mados fotografui Mario Testino. Fotosesija vyko Londone, o nuotraukose perteikiama optimistiška ir pakili 2015 m. pavasario-vasaros kolekcijos nuotaika. Vizijos ašimi tapo naujausios klasikinio „Burberry“ lietpalčio interpretacijos, taip pat – pasakų knygų viršelius atkartojantys piešiniai bei rankomis tapytos detalės.

„Dirbu su Naomi nuo tada, kai jai tebuvo 16. Tad matyti ją kartu su Jourdan man yra labai jaudinanti patirtis, nes pastebiu milžiniškus pokyčius, kaip į grožį ir gyvenimą buvo žiūrima prieš kelias dešimtis metų ir dabar.  Naomi ir Jourdan duetas turi puikią energiją, jos kartu dirba ir atrodo be galo natūraliai, tad buvo puiku matyti, kaip jos įkūnija Christopherio Bailey viziją naujam „Burberry“ sezonui. Rezultatas – tai spalvų sprogimas bei unikali dviejų itin stiprių moterų energija. Naomi yra paskutinių trijų dešimtmečių herojė, o Jourdan – naujosios „Instagram“ kartos atstovė ir jos abi puikiai atitinka „Burberry“ įvaizdį“, – sakė fotografas Mario Testino.

Naujausia kampanija pristato eklektišką modernių Britanijos talentų komandą: Naomi Campbell „Burberry“ kampanijai pozavo pirmą kartą nuo 2001 m., kai fotografavosi kartu su Kate Moss. Jourdan Dunn „Burberry“ mados namams atstovauja jau ketvirtą kartą. Pirmoji jos kampanija buvo fotografuota dar 2011 m. kartu su kitu žymiu modeliu Cara Delevingne.

© Copyright Burberry/Testino/Jourdan Dunn ir Naomi Campbell
© Copyright Burberry/Testino/Jourdan Dunn ir Naomi Campbell

„Žaviuosiu Christopheriu ir visa „Burberry“ komanda, tad man itin smagu vėl dirbti su šiuo prekės ženklu. Visi stebėjome šio puikaus britiško ženklo evoliuciją ir man garbė prisidėti prie šio mados industrijos progreso. Dirbti su Mario Testino visuomet didelis malonumas – jį pažįstu jau 28 metus, tad vienas kitą puikiai suprantame ir mums lengva dirbti kartu. Jo fotografija ypatinga, o rezultatai visad stulbinantys. Buvo puiku ir pirmą kartą dirbti su Jourdan Dunn, tai buvo linksma. Bet svarbiausia tai, kad ši kampanija – tikrai aukščiausio lygio produktas, sukurtas profesionalų“, sakė Naomi Campbell.

„Man didelė garbė būti tokio prekės ženklo kaip „Burberry“ dalimi. „Burberry“ yra ikoniškas britiškas simbolis ir mados namų komanda visad sukuria labai jaukią, net šeimynišką atmosferą. Be abejo, puiku dirbti su Naomi Campbell, kurią dievinu nuo mažens ir gerbiu jos indėlį visai mados industrijai – be galo daug išmokau!“, – kalbėjo Jourdan Dunn.

VIDEO: Introducing the Burberry Spring/Summer 2015 Campaign

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius