Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išskirtinius lietuviškus ledinukus nukopijavo Rusijos startuolis

Viena iš mūsų šalyje gimusių unikalių idėjų sudomino kaimyninę Rusiją – mergina iš nedidelio kaimo prie Uralo pasisavino ir nukopijavo visą lietuviškų „TUTU Spot“ ledinukų koncepciją. Identiškas yra tiek pats produktas (nuo karamelinių ledinukų iki juose sustingusių arbatžolių), tiek jo pakuotės dizainas.
„TUTU Spot“ lediniukai (dešinėje) ir jų plagiatas
„TUTU Spot“ lediniukai (dešinėje) ir jų plagiatas

Idėją „pasiskolinusi“ rusė Guzel Sanžapova, kaip ir „TUTU Spot“ kūrėjos, taip pat akcentuoja rankų darbo saldėsiams naudojanti tik natūralius, sveikatai kenksmingų sintetinių priemaišų neturinčius ingredientus.

Anot Rusijoje populiarios internetinės finansavimo platformos „Boomstarter“, pasisavintu sumanymu prisidengęs startuolis praėjusių metų pabaigoje daugiau nei iš 500 rėmėjų surinko beveik 34,5 tūkst. eurų (per 2 mln. Rusijos rublių). Šie pinigai turėtų būti panaudojami saldainių fabriko įkūrimui ir Mažojo Turšijevo vietovės infrastruktūros gerinimui.

Kaip Rusijos interneto erdvėje skelbiasi idėjos kopijuotoja, šis neva naujas, pačios sugalvotas ledinukų projektas padės kaimo bei jo bendruomenės atgimimui, nes į darbus bus įtraukiami ir gyventojai. Minėtasis projektas – ne vienintelė G.Sanzhapovos iniciatyva gyvenvietės labui: mergina iki šiol sakosi padėjusi tėčio bitininkystės verslui ir miestelėnams kūrusi medaus kremą su uogomis.

Pirmieji interneto erdvėje tokį plagijatą pastebėjo patys rusai, šiuo atveju palaikę lietuvius ir retoriškai klausę, kaip į G.Sanzhapovos akibrokštą reaguotų mūsų tautiečiai. Netikėtos žinios iš už Uralo netruko pasiekti ir originalios idėjos autorių.

Luko Balandžio nuotr./Smiltė Bagdžiūnė
Luko Balandžio nuotr./Smiltė Bagdžiūnė

„Apie tai sužinojome iš kelių nuolatinių mūsų klientų Lietuvoje, pradėjusių siųsti internetines nuorodas su šia informacija. Tokios naujienos mus ir nustebino, ir šokiravo: viskas nukopijuota tiesiog identiškai – nuo produkto iki pakuotės. Vis dėlto, tai priėmėme kaip ženklą, kad esame teisingame kelyje, todėl nusprendėme orientuotis į eksportą bei neužleisti savo pozicijų svetur. Matydami šios estetiškos produkcijos poreikį bei susidomėjimą ja ne tik Lietuvos ar kaimyninių šalių rinkose, bet ir visame pasaulyje, eksportą ketiname paversti visišku mūsų veiklos prioritetu 2017-aisiais“, – sako jau penkerius metus išskirtinio dizaino „TUTU Spot“ ledinukus liejanti verslininkė ir modelis Smiltė Bagdžiūnė.

Jos, drauge su partnere Elvita Brazdylyte kuriama produkcija 2015 ir 2016 metais sulaukė įvertinimo nacionaliniuose apdovanojimuose „Geras dizainas“.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius