9 svarbūs NASA atradimai, padaryti dar šiemet

Iki metų pabaigos dar visi keturi mėnesiai, o JAV kosmoso ir aeronautikos administracija (NASA) jau gali pasigirti džiuginančiais atradimais – zondas „New Horizons“ po dešimtmečio kelionės priartėjo prie tikslo ir leido geriau pažinti Plutoną, kosmose buvo užaugintos pirmosios daržovės, atrasta į Žemę panaši planeta, o ką jau bekalbėti apie aibę įspūdingų NASA teleskopų darytų kosmoso nuotraukų.
„Kepler-452b“ planeta meniniko akimis
„Kepler-452b“ planeta meniniko akimis / NASA nuotr.

Mic.com pateikia devynis atradimus, kuriuos šįmet padarė NASA mokslininkai, nepaisant to, kad finansavimas agentūrai buvo gerokai apkarpytas.

Sužinojome, kad Plutonas turi širdį

Liepos mėnesį zondas „New Horizons“ užbaigė beveik dešimtmečio kelionę Plutono link, sudarydamas galimybę pamatyti kaip niekada raiškų nykštukinės planetos vaizdą.

Misijos metu mokslininkai sužinojo, kad Plutonas iš tiesų yra raudonas ir dėl anglies monoksido ledo turi milžinišką užšalusią „širdį“.

„Scanpix“/AP nuotr./Plutonas