Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

10-ajame „BarCamp“ – „HackFWD“ ir „Unity Technologies“ istorijos

Gegužės 12 dieną įvyks dešimtoji startupų bendruomenės neformali „BarCamp“ konferencija Lietuvoje. Vilniuje vyksiančiame „BarCamp“ startupų marketingo specialistas Mikko Jarvenpaa, pristatys investavimo į naujas idėjas Europoje kompaniją „HackFWD“, o Renaldas Žioma dalinsis kompiuterinių žaidimų ir interaktyvių 3D kūrėjų kompanijos „Unity Technologies“ istorija.

Save marketingo geek‘u vadinantis Mikko Jarvenpaa, prieš aštuonerius metus prisijungęs prie „Google in Mountain View“ komandos specializavosi marketingo partnerysčių ir besivystančių rinkų. Palikęs „Google“ M.Jarvenpaa dirbo su išrinktais Europos startupais ir konsultavo didžiasias Europos kompanijas nuo bankų iki žiniasklaidos inovacijų projektų ir marketingo klausimais.

Pirmą kartą Lietuvoje viešėsiantis M.Jarvenppa šiuo metu atstovauja kompaniją „HackFWD“, kuri nuolatos ieško originalių technologinių verslų idėjų ir šią sritį mylinčių bei norinčių kurti žmonių. „HackFWD“ pasirinktiems startupams skiria pradines investicijas vieneriems metams bei pagalbą verslo vystymui.

Renaldas Žioma, dirbęs „Wireframe Dreams“ bei „Digital Illusions“ (Kanadoje) dešimtajame „BarCamp“ pasakos apie „Unity Technologies“ kompaniją ir jos plėtrą. „Unity Technologies“ – tai kompiuterinių žaidimų industriją keičianti kompanija, kurianti įvairius žaidimų ir 3D sprendimus interneto svetainėms, iOS, Android, konsolėms ir kitoms technologinėms erdvėms.

Technologinių verslų vystymo centro „StartupLABS“ rengiamame „BarCamp“ visi norintys  gali pristatyti naujas technologinio verslo idėjas. „BarCamp“ atveria galimybę surasti reikiamų specialistų, galinčių padėti įgyvendinti idėją bei sužinoti apie verslo plėtros galimybes. Pristatytų idėjų komandos gali būti pakviestos tolimesniam verslo vystymui „StartupLABS“ centre, kur gaus profesionalias mentorių konsultacijas ir pagalbą prisitraukiant investicijas.

„BarCamp“ yra visame pasaulyje populiari neformalios konferencijos koncepcija, kuri remiasi tuo, jog kiekvienas dalyvis gali tapti pranešėju ir pristatyti savo idėją ar pasidalyti įžvalgomis.  „BarCamp“ tikslas yra burti ir stiprinti naujų technologinių verslų kūrėjų bendruomenę bei padėti aktyviau vystytis naujoms verslo idėjoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius